Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 3 maart 2022

Kerstkaarten 2022 - 14

Eerst even melden dat ik voor a.s. woensdag een oproep heb gekregen om mijn hart te resetten (een cardioversie). Ik zie het met vertrouwen tegemoet. We moeten wel echt vroeg uit de veren, want  om 07.00 moeten we al in het ziekenhuis zijn.
Ik ben wel blij dat het bijna zover is, want ik merk het wel aan mijn uithoudingsvermogen.  
Ik ben sneller "achter de poest "  (buiten adem)
***

Voor deze donderdag heb ik een Pull Out Pop Up Card/ Pop Up trekkaart gemaakt.
De beschrijving ervan kun je bekijken in DIT FILMPJE
Origami papier voor de achtergrond.
Plaatje met tekst van Craft Sensations
Poinsettia van Nellie Snellen

De uitgetrokken kaart met een uitgeknipt vosje en kleine poinsettia
Tekst van Simply Creative

Challenge:
***
 

29 opmerkingen:

  1. oesje, je hart resetten! nog nooit gehoord! Heel veel succes.
    Toffe kerstkaart Wies!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart , heel mooi gedaan!
    Heel veel succes in de kliniek. Mijn moeder heeft dat ook al laten doen en alles verliep vlot sedert dan geen problemen meer.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassende kaart Wies....leuk gedaan met het gedeelte dat naar beneden valt!
    Heel veel succes met de cardioversie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hart laten resetten, ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
    Dit lijkt wel iets heftig.
    Ik hoop dat je je er snel beter mee gaat voelen. Succes !
    En voor vandaag heb je weer een mooi en leuk kaartje.
    Waar blijf je de modelletjes toch halen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en leuk gedaan met dat uittrekgedeelte. Dat lijkt me heel heftig, je hart laten resetten. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het daarna veel beter gaat! Bedankt voor je bijdrage aan 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een keuke kerstkaart. Mooi model en leuk vrolijk papier. Ik kan me geen voorstelling maken van je hart resetten. In ieder geval veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ps en dat je daarna meer uithoudingsvermogen vermogen hebt.. lastig als je snel achter de adem bent. Vooral als je graag buiten mag wandelen en fietsen. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart in mooi model, Wies! En fijn dat je voor een cardioversie mag, het kan veel opleveren. Sterkte!
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje Wies en een leuk modelletje.
    Ook ik kan me niet voorstellen wat je daarmee bedoelt. In ieder geval heel veel sterkte en vooral beterschap.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wies! Sterkte voor komende woensdag en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat model is zo leuk! Ik vind hem nog steeds ingewikkeld om te maken, maar dat moet er maar weer eens van komen.
    Fijn dat je volgende week mag voor de cardioversie. Voel je je vast weer een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow this is gorgeous, love the colours and brilliant design. ♥
    Thank you for sharing in my facebook group and the link. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is snel, woensdag al.
    Fijn dat er doorgehakt wordt en hopen dat het je weet de oude laat worden.
    Succes!
    Leuke kaart laat je zien. Ik maakte ooit ook zo'n kaart, maar nog nooit met het flapje onderaan, haha, zo zie je maar weer dat variëren met modellen ook mogelijk is.
    Je hebt je kaart leuk aangekleed, echt een kerstkaart vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kerstkaart in een apart model, leuk met het vosje en fijn dat je volgende week al de cardioversie krijgt, hoop dat het dan weer beter zal gaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuk model voor deze mooie kerstkaart Wies. Succes en sterkte volgende week.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met de vos, en een erg leuk modelletje. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for playing along with our "fancy folds" challenge over at Cardz 4 Guyz!! So bright and cheery!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, er is veel te zien. Sterkte komende week

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk model kaart met de lieve vos!
    Sterkte woensdag met de cardioversie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Wies! Mooi gemaakt. Veel succes a.s. woensdag, ik wens je veel sterkte! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vrolijke pull up card Wies voor de Kerst , prachtig gedaan
    Een héél Fîjn en zonnig weekend Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat klinkt dat eng maar als jij er vertrouwen in hebt dan zal het vast wel goed gaan! Hopelijk geeft het je weer een 'boost'! Sterkte woensdag!
    Leuke kaart heb je gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart in prachtig model, Wies! Leuk die vos als blikvanger.
    Wij hebben een vriend die ook zo af en toe cardioversie krijgt. Hopelijk voel je je daarna beter! Sterkte voor woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. That is such a fun design. I love it. I also love the cute fox. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful animal card! Thanks for playing at The Male Room challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. cute card
    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Debo DT Member for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a beautiful card you made :-))
    Thanks for playing with us at TheMaleRoom 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful project and lovely design too. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card! Thanks for playing with us at
    The Male Room challange. Goga

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...