Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 10 maart 2022

Gastdesigner Carlin's Kaartenparadijs maart #44

Omdat ik in  januari (challenge #42) in de Top 3 stond van Carlin's Kaartenparadijs, mocht ik voor de challenge van maart gastdesigner zijn.
Het is een leuk thema "Kopje koffie/thee + niet recht of vierkant"
Ik heb het model van Bosina weer eens gemaakt.
Vorig jaar heb ik kerstkaarten van dit model gemaakt  zoals Deze .
De cirkels zijn uitgestanst met mallen van Crealies.
en is ingekleurd met Derwent potloden.
De tekst heb ik gemaakt in Word.
Hier zie je ook de tweede cirkel van de kaart met gestempelde tekst en cupcakes (Craft Sensations)
Deze helft kun je schuiven achter de witte cirkel aan de voorkant zodat de kaart kan staan.

En hier is de kaart helemaal open gevouwen.
In het middelste deel 2 gestempelde koffiebekers, koffieboontjes en een tekst (Craft Sensations)

Op Carlin's Kaartenparadijs kun je nog meer inspiratie opdoen voor deze challenge.



6 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt Wies. Een erg mooi afdrukje. Een leuk modelletje zo. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wies en wat een top model maakte je fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een speciaal modelletje, echt leuk en prachtig gemaakt.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt wel een gezellig kaartje uit.
    Een leuk apart model en heel mooi gemaakt.
    Bedankt om onze Gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs te willen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel apart model en het is een mooie kaart geworden Wies. Het afdrukje heb je mooi ingekleurd. Leuk dat je gast-designer mocht zijn. Is het gisteren allemaal goed verlopen.?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, kunstig model hoor.
    Heel leuk dat die 2de cirkel achter de 1ste kan schuiven.
    Leuke challenge hè, ik ben ook met veel plezier gast disigner geweest.
    Heel erg bedankt voor je mooie lieve kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.
    Wat een leuk model is dat ook!!
    Ik ben erg verwend met veel zelfgemaakte kaarten, staat heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...