Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 10 maart 2022

Kerstkaarten 2022 - 15

Het eerste kaartje  van vandaag, dat ik als GDT voor de leuke challenge van Carlin's Kaartenparadijs maakte, was al van te voren ingepland.

Het tweede kaartje is een winterse kerstkaart met herten in het besneeuwde bos. 
De achtergrond is gestanst uit een oude kaart.
Sneeuw op de grond en op de boomtakken heb ik gemaakt met 3D sneeuw van VIva.
De hertjes zijn van Nellie Snellen.
Zilverkleurige tekststicker.

Challenge:

****
Er waren al mede-bloggers die vroegen hoe het gisteren is gegaan in het ziekenhuis.
We waren al om 05.30 uit de veren want we moesten om 07.00 al in het ziekenhuis zijn.
Vanwege de vroegte hadden we gelukkig geen last van files vanwege de aanleg van de zuidelijke ringweg en waren we mooi op tijd.
Eerst moest er bloed afgenomen worden en daarna kon ik naar de afdeling waar ik de cardioversie zou krijgen. Ik kwam alleen op een kamer te liggen waar gelijk ook alles zou gebeuren. Vond ik zelf wel heel prettig. De cardioversie is gelukkig geslaagd en mijn hartritme is weer normaal. 💓
Nu rustig mijn conditie weer gaan opbouwen en ook niet teveel tegelijk willen😀 oppakken. 
En hopelijk blijft mijn hartritme nu stabiel.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken die met me mee heeft geleefd via een reactie, een persoonlijk berichtje, de mail of een kaartje.
Het heeft me goed gedaan. 🙋

17 opmerkingen:

  1. Je laat vandaag weer leuke kaartjes zien, de eerste is wel een heel bijzonder model

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart met de hertjes Wies.
    Fijn dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis.
    Succes met je herstel.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful winter scene. The 3D snow is very effective. Thanks for playing along with The Male Room. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winterse kaart, Wies. Lief met die hertjes, mooi tafereeltje.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kerstkaart en wat fijn dat de cardioversie goed gegaan is. Nu echt herstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het goed is gegaan met je hart. Rustig aan maar! Wel fijn dat je nog een kaartje hebt voor 52WTC. Mooi gemaakt. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is brilliant, love that colour on it and amazing project ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kerstkaartje Wies en ik ben blij te horen dat het iets beter gaat met je.
    Lekker rustig aan doen dan komt alles weer goed.
    Beterschap!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie, winterse kaart!
    Fijn dat het beter gaat met je hart...
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaartjes Wies!
    Gelukkig dat het weer beter gaat met je hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Wies. Fijn dat je hart ritme weer op orde is. Nu maar de conditie weer opbouwen. Je hebt een hele mooie winterse kaart gemaakt. Nog heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the upcycled winter scene! Your snow is so realistic and those little deer are precious. Thanks for joining us over at the Holly and Ivy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful animal card! Thanks for playing at The Male Room challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Creative Christmas Challenge Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!
    Jolanda (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card! Thanks for playing with us at
    The Male Room challange. Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a beautiful card you made :-)) I like the scene you made!
    Thanks for playing with us at TheMaleRoom 🧡

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...