Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 30 maart 2022

Nieuwe bloemen digi

Vandaag een blogpost met een nieuwe afbeelding  van Doortjes digi's . Omdat Dora niet zoveel tijd heeft om een voorbeeldkaart te maken voor haar digishop, vroeg ze of ik dat misschien wilde doen. Omdat het niet binnen een bepaalde tijd hoefde heb ik ja gezegd en heb uiteindelijk  twee verschillende kaarten met de  nieuwe digi  gemaakt.
Kaart 1
Dit is weer een kiekeboe-schuifkaart. (Ik raak nog verslaafd aan dit model, want ik heb hiermee ook nog een mannenkaart gemaakt. Die laat ik later nog een keer zien.
Papier van Art Talent.
Digi (bloem 15) ingekleurd met Derwent potloden.
Gestanste rand van de Action.
De halfgeopende kaart. Je ziet de tekst al tevoorschijn komen.

En hier is de kaart helemaal open en kun je de tekst in zijn geheel zien.
***
Kaart 2
Een gatefold kaart met schuifbare sluiting.
Papier uit een oud blokje.
De digi is ingekleurd met Derwent potloden en op een vierkant geplakt.
Dit vierkant is de schuifbare sluiting van de kaart.
De werkwijze van deze kaarten kun je in Dit Filmpje zien.

Hier zie je de gatefold kaart met randen (Action) en de schuifbare sluiting naast elkaar liggen.

In de geopende kaart heb ik ook weer de randen geplakt en een kleinere digi van de bloem. 
***
Deze digi is te koop bij Doortjes Digi's 

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je met deze bloem gemaakt, altijd aan te passen aan de kleur van je DP, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei erg mooi. Compliment!
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je twee super leuke kaartjes gemaakt Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn twee hele mooie kaarten om de nieuwe digi's van Dora te showen Wies. Heel mooi ingekleurd en mooie afwerking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt met de nieuwe digi, ik vooral de gele erg mooi. De link werkt bij mij niet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek dat bij jou de link naar het filmpje niet werkt. Ik zet hem hier nog even apart: https://youtu.be/mekqQcKtkpk
      En anders bij YouTube zoeken naar een Slide and Lock card. Dan kom je er meer tegen.

      Verwijderen
  6. Mooie kaarten met de bloemen, die je mooi gekleurd hebt. Jij raakt nog eens verslaafd aan aparte modellen kaarten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes met deze prachtige bloem van Dora.
    Twee leuke kaartmodelletjes heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie je kaartjes, leuk dat jij ze ook laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kiekeboekaarten weer. Ik blijf ze zo leuk vinden, maar ook lastig om te maken. Misschien toch maar weer eens doen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaarten!
    Leuk zo kiekeboe kaarten mooi kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee super mooie kaarten. Dank je wel, Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou heel rustgevend en leek om te doen lijkt mij.
    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je mooie kaarten met deze mooie digi's gemaakt. Fijn dat je tijd had... werkt heerlijk . Je hebt leuke modellen gekozen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...