Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 20 december 2020

Taart op je kaart Gast DT MHH challenge #28

 Omdat ik één van de topplaatsen kreeg bij de MHH challenge #26 mocht ik deze maand één van de gastdesigners zijn. 
Het thema is taart op je kaart, en deze taart moet een echte blikvanger zijn op je kaart.
Een leuke uitdaging dus. De reminder van de challenge kun je HIER vinden.
Als eerst ben ik op zoek gegaan naar een afbeelding van  een taart.
Die heb ik  HIER gevonden.

De voorkant van de gatefold easelkaart.
Papier uit een oud blokje.
Taartpunten en ballonnen zijn stempels van Craft Sensations.
De taartpunten heb ik op stevig karton geplakt en daarna met 3D tape op de kaart vastgemaakt.
Een touwtje om de taartpunten heen doet dienst als sluiting.
Druppel perlgel als parel op de taartpunten.
Teksten geschreven met een fineliner. 
Nu is hier de taart geen blikvanger/ eyecatcher,
maar dat heb ik voor de  bewaard.

De binnenkant met het easelkaart gedeelte.
Papier uit hetzelfde blokje als de voorkant, plus uit eentje van Craft Sensations.
De tekst is een stempel van Leane Creatief, gestempeld op twee verschillende maten banners .
Klein plaatje van een cupcake geknipt uit hetzelfde papier  als de zijflappen. 
De taart  ingekleurd met Derwent potloden, de slagroom gemaakt met perlgel.

Zo zie je de kaart helemaal opengevouwen.
Hier nog een witte rechthoek (Crealies) om een persoonlijke boodschap op te schrijven.
Ook hierop weer een cupcake uitgeknipt uit het papier.

Zo’n kaart met een taart erop is natuurlijk altijd leuk voor een verjaardag of een andere feestelijke gelegenheid.
Dus doe gezellig mee met deze challenge van Angela.
Meer inspiratie en andere gegevens kun je HIER vinden.




5 opmerkingen:

  1. Oh ja super leuk. Ik kreeg dit model ook van jou en het is echt een gaaf voorbeeld. Deze is helemaal leuk, voor Angela met ene taart op de kaart....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassend mooie kaart Wies....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart, dit zal best een werkje geweest zijn! Dank je wel voor je kerstkaart, wat een leuke verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtgie kaat met taart Wies. Superleuk model en leuk op gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...