Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 8 december 2020

Kerstkaarten 2020 - 69 Gnomes

Gisteren heb ik nog een kaartje gemaakt met gnomes.
Het is een zogenaamde hinged card / scharnierde kaart.
Lang geleden heb ik dit model weleens gemaakt en het was leuk om het weer eens te doen.
De gnomes zijn allemaal van één stuk papier (van een pak papier dat ik kocht bij de Aldi)
Op het onderste deel het deel met de gnomes familie en op het scharnierde deel twee gnomes in de sneeuw.
Hier zie je het bovenste deel opzij geklapt.
Nu kun je de tekst lezen en nog een gnome en op de achtergrond gestempelde gele sterretjes.

Challenge:

 

14 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Wies. Mooi model en nog mooier gepimpt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wies! Heel leuk alle vrolijke gnomes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg gnomes te zien, heel erg leuk.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij Aldi?? kan je nagaan, wat een leuk papier! De kaart die je maakte is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart met die grappige gnomes. Leuk modelletje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit pakket papier kocht ik laatst ook bij Aldi, zó leuk!!!
    Dit model kaart heb ik nou nog nooit gezien, wat leuk joh!
    Ik ga eens zoeken op internet, benieuwd of ik ook zoiets kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Daphne, misschien heb je al een voorbeeld gevonden van dit model, maar hierbij een link naar een uitleg: http://wickedlywonderfulcreations.blogspot.com/2009/05/hinged-card-tutorial-ta-da.html
      Fijn weekend.
      Groetjes, Wies

      Verwijderen
  7. The gnomes are so cute and I love the hinged card!

    Thank you so much for playing along with us at Creative Knockouts! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige gnomekaart, Wies. Wat een leuk model kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is absolutely fabulous, lovely design and gorgeous card. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Wies! Ik heb hem opgezocht op internet. Ik had deze nog nooit gezien. Maar ga hem zeker een keer maken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke model kaart met de lieve gnomes erop.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Wies.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge KIC.
    Liefs Bianca.
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely work. Thank you for joining the Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...