Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 23 december 2020

Bloemen trio.

Zo leuk, om die kleine kaartjes van 10 x 10 cm te maken.
Ik heb er nog een aantal gemaakt w.o. deze met de sketch van Cheerful sketches.

Papier uit verschillende blokjes.
De bloemen 2 keer uitgestanst,  uit wit en roze papier.
De uitgesneden roze delen ingelegd en opgeplakt in de witte gestanste vorm.
De kleine bloemen zijn uitgeponst en hebben een druppel transparante perlgel in het midden gekregen.
Tekst gestempeld.

Het lukt me helaas niet om de sketch te plaatsen. Dit is al een tijdje zo. Het lukt niet met kopiëren en plakken, maar ook niet met de URL van de afbeelding.
Dus dan moet je de afbeelding eerst op je computer opslaan en op dei manier plaatsen, maar dat is wel omslachtig.
Weet iemand een oplossing?

Challenge:
CHPP # December
TTCRD #1st December 2020



 

11 opmerkingen:

  1. deze is ook leuk, knap om zoveel op zo'n klein kaartje te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat leuk dat het een 10 x 10 kaartje is. Mooie uitwerking van de sketch.
    Ik sla de sketch altijd op en dan plaats ik hem in een blogbericht. Is volgens mij de snelste manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje leuk geworden mooie zachte kleurtjes Wies. Ik sla de sketch op en dan zet ik hem in het bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful and stunning colours on your card.. Merry Christmas. 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk werkje Wies en wat een fijne kleuren heb je gebruikt.
    Fijne Kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Wies, lovely pastel colours - so pretty.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie techniek heb je gebruikt. Prachtig kaartje geworden.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Fijne kerstdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wies!
    Mooie bloemen heel knap gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooie kaart voor onze challenge Wies!
    ik sla afbeeldingen altijd op als ik die wil gebruiken in mijn blogbericht, had zelf geen idee dat het anders kon...
    Groetjes
    Nancy
    Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Wies, wat zijn je bloemen mooi geworden zo in 2 kleuren!
    Ik sla de sketch meestal ook op bij mijn afbeeldingen en plaats hem dan net als m'n kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card Wies. Love the paper piecing flowers and how you finished the card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...