Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 10 december 2020

Gastdesigner Carlin's Kaartenparadijs december

Deze maand mag ik één van de gastdesigner zijn bij  Carlin's Kaartenparadijs.
Het thema is deze keer: Winter + alles behalve een vierkante kaart
Ik heb een rechthoekige theaterkaart gemaakt met een winters tafereeltje.
De basis is van witte kaartkarton. 
Hierop kerstkarton van Craft Sensations.
De huisjes/kerk/boompjes zijn gemaakt met een mal van Joy.
Nog een wit stickerrandje om de opening geplakt.
De tekst "winter" is ook van Joy.

En hier zie je de binnenkant van het "theater" wanneer je de twee zijkanten naar buiten trekt.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden en de sneeuw is gemaakt met perlgel.



----------------
Mocht je het leuk vinden om dit model eens uit te proberen is HIER de link naar een Frans blog met de werkwijze. Er zijn meerdere blogs met een tutorial van deze kaart, maar die zijn meest in inches.
Alleen bij punt 8 heb ik de 2 inkepingen weggelaten.
En HIER nog een Duits blog met een meer vierkante theaterkaart.



18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn! Je hebt een prachtige kaart gemaakt, een heel kunstwerkje! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful Wies, lovely winter scenes and fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje ! Zo eentje om op de kast te zetten om ervan te genieten !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Wies, kleur model een top kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie theater-kaart Wies. Leuke details en wat leuk dat je gast-designer mocht zijn. Dankjewel voor je mooie kerstkaart die hier vandaag op de mat viel. Zo gezellig al die kerstkaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat mijn kaart goed is aangekomen.Hartelijk bedankt voor jouw mooi kerstkaart. Hij lag vanmiddag op de deurmat.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  6. Wow....wat een schitterende kart Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, deze zijn zo gaaf. ik kreeg er twee voor mijn verjaardag en dat is helemaal handig als je een voorbeeld hebt. Jouw kaart is prachtig Wies. Goed gelukt zo te zien.
    En dank je voor je kaart, hij kwam vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te horen dat mijn kaartje goed is aangekomen.
      Fijn weekend.
      Groetjes, Wies

      Verwijderen
  8. Wat heb je dat mooi gemaakt!
    Bedankt voor de link naar de uitleg. Het is eens leuk om iets anders te maken dan een standaard kaart.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie GD kaart heb je gemaakt, leuk model ook. Vandaag jouw mooie kaart ontvangen, de quote is echt heel toepasselijk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je GD mocht zijn! En wat een prachtige kaart! Mooi model en zeer mooi aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met wat fantasie maak ik er toneelstukje in.
    Bedankt voor je mooie kaartje (juist toegekomen), het mijne is ook onderweg.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te horen dat mijn kaartje goed is aangekomen.
      Ik laat het je weten wanneer jouw kaartje er is.
      Groetjes, Wies

      Verwijderen
  12. Zo jij hebt goed uitgepakt Wies, wat een prachtige kaart!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wies, bedankt dat je onze Gast Designer wou zijn.
    En wat heb je een fantastische kaart als reminder voor onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs gemaakt.
    Top gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...