Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 7 december 2020

Kerstkaarten 2020 - 68

Nog een kerstkaartje, misschien  heb ik hem dit jaar nog nodig en anders wordt hij bewaard voor komend jaar.
Ik heb het kaartje gemaakt met de sketch van Sketch Saturday van de vorige week.
Ik kan  dus helaas niet meer meedoen met de challenge.
Origamipapier
Vierkantjes: stans van Crealies
Op de kleine vierkantjes elandjes gestempeld (Kars)
Tekst van Crealies
Sterren geponst
Touwtje met strik.
Sketch


 

15 opmerkingen:

  1. Beautiful card and display today. Love the pretty yellows. I sent your mum a Christmas card today. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's very kind of you. My mum will be very surprised. I will let you know when your card has arrived.

      Verwijderen
  2. Hij is heel mooi Wies. En jammer dat je te laat bent voor de challenge, maar je hebt er wel een heel mooi kaartje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart prachtig, jammer dat je niet meer kon mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige uitwerking van de sketch! Jammer dat je te laat was, maar zeker niet minder mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de sketch toppie gemaakt Wies,wat een mooi papier.
    Prachtige foto boven je blog,ik zag hem al op instagram voorbij komen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sketch vond ik ook zo leuk.
    Ik hou van kaartjes met kleine vierkantjes.
    Gewoon doorgaan met kerstkaartjes. Bewaren kan altijd😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MOOI kerstkaartje Wies met die kleine vierkantjes. Even dacht ik dat je postzegels had verwerkt op je kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat van die postzegels is ook nog een leuk idee Wilma. Wie weet ga ik dat eens proberen.

      Verwijderen
  8. Beautiful, Wies! Love this layout especially, the yellows and golds are perfect! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A great card - thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nossa Mãe Santíssima, interceda por nós para que fiquemos em paz, sem a perturbação de pessoas que não nos querem bem.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...