Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 21 december 2020

Kerstkaarten - 2020- 71

Een kerstkaartje, maar waarschijnlijk kan ik deze bewaren voor volgend jaar.

Papier van Craft Sensations.
Cirkels van Crealies.
Sneeuwsterren geponst
Perlgel
Tekst Crealies
Digi van de schattige hondjes is van Sliekje en ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch  van de Egel

Challenge:

**********


En een vraagje. Vandaag kreeg ik een kaartje, maar helaas staat er geen naam op en ook geen postcode op de envelop. Ik heb dus geen idee van wie dit leuke kaartje komt.
Dus herkent iemand haar kaart hoor ik het graag. Het is toch jammer wanneer je niet weet wie de afzender is.



 

17 opmerkingen:

  1. Je kerstkaartje is weer super mooi gemaakt Wies, ja ik ben ook al aan de voorraad voor volgend jaar bezig, raar is dat hè...en nog geen Kerst geweest
    Ik wil misschien nog wel een paar nieuwjaarskaartjes maken...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart met de leuke digi, ik ben ook al bezig met de voorraad voor volgend jaar
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in deze kleuren, Wies.
    Ik ga ook gewoon door met kerstkaarten maken hoor. Veel te leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt n.a.v. de sketch Wies.
    Het papier is prachtig en de kleur ook heel mooi.
    Om antwoord te geven op je vraag.....ik maak voor mijn 10x10 kaartjes de envelopjes 11x11....gaat goed en past perfect!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh sorry, ik bedoel eigenlijk van welke afmetingen is het papier waar je de (11 x11) envelopjes van maakt.

      Verwijderen
  5. Wat een mooie super schattig kaartje Wies.
    Heel mooie papiertjes en schattige digi.
    Fijne feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie uitvoering van de sketch Wies, het is een schattig kaartje.
    De kaart zonder afzender is ook prachtig zeg,hopelijk meld de verzender zich...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief kaartje wat ook goed kan als nieuwjaarskaart, dus kom je tekort even de tekst veranderen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gorgeous card and adorable images, love the colours you used too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Wie weet schiet er nog iemand te binnen en anders voor volgend jaar. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    EN ik ben ook wel benieuwd van wie die mooi kaart is in tipivorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schattig kaartje. Kan nooit kwaad om te bewaren voor volgend jaar, toch?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wies ... ik weet het. Dat is de kaarten mijn moeder... heeft ze vergeten haar naam erop te zetten. Je hebt alweer een mooie kaart voor het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit een LIEF kaartje met die hondjes van Sliekje.
    Enneh.....zo te lezen is je zoektocht voorbij.....dus jij weer blij.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief afdrukje, mooie kaart Wies.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wies......het papier is 17.5x17.5 voor de envelopjes 11x11
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card. Thanks for playing along with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie veel lieve kaartjes voorbij komen en dit is er weer eentje. Leuk geworden, je kijkt er met plezier naar. Fijn dat je met de sketchuitdaging van de Egel meedoet. Nog een fijne 2e Kerstdag! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...