Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 17 augustus 2020

Zomerlift #5 Driehoekjes

 Achteraf heb ik de opdracht bij de liftkaart niet helemaal goed gelezen. Met de driehoekjes zit ik wel goed, maar ik heb er overheen gelezen dat er geen plaatje bij mag. Nu zijn de plaatjes theezakjes waarvan ik driehoekjes gevouwen heb, dus misschien toch geen punt? Enfin ik plaats hem evengoed maar.

De driehoekjes zijn gevouwen van theezakjes en papiertjes van een notitieblokje. Ze zijn allemaal gemat op donker bruin karton. Verder heb ik er nog een tekst bij geschreven die ik wel vond passen bij de slapende/dromende uilen.

Dit is de te liften kaart van Nelleke.


8 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje Wies, helemaal goedgekeurd. IK bedoelde geen extra plaatje bovenop de driehoekjes. Zijn het zakjes van droomthee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de "Slaap Lekker" theezakjes van Pickwick gebruikt.

      Verwijderen
  2. Leuk Wies.hele leuke drie hoekjes ván dit mooie papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and love the take on the lift challenge here. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met driehoekjes Wies. Mooie lift van de kaart van Marfien.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met de uiltjes van de thee zakjes. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...