Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 3 augustus 2020

Zomerlift #3

De lift van deze keer is een kaart maken met een achtergrond van strepen en een afbeelding in dezelfde kleur.

Dit is mijn eerste probeersel.
Ik heb schilderstape afgescheurd en met een roller ingesmeerd met inkt en toen op papier afgedrukt. 
Het resultaat is niet helemaal wat ik in gedachten had, maar met de afdruk van de bloemen (Marianne Design) in een iets lichter paars plus de tekst erbij, vind ik toch aardig gelukt.
Dan de tweede kaart.
De achtergrond heb ik op wit glanzend papier gemaakt door strookjes te snijden van schilderstape. Deze strookjes heb ik op de kaart geplakt en toen heb ik de kaart bewerkt met licht rode inkt.
Daarna de tape er voorzichtig afgetrokken en er een bloem (Marianne Design) op gestempeld.
Ik vind het zelf wel een mooi effect geven op dit gladde papier.Toen deze droog was heb ik er nog teksten op gestempeld. Dit ging wat moeilijker dan op gewoon papier, omdat de inkt wat sneller uitloopt.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Challenge: Derde zomerlift.

8 opmerkingen:

  1. Beautiful and stunning cards, the design is gorgeous as are the colours and stamps used. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Wies, ondanks dat hij volgens jou "mislukt" is vind ik het een stijlvol rouwkaartje. De tweede is weer heel anders, en ja stempelen op glad papier ging bij mij ook fout :-( ondanks dat, een vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle twee zijn het mooie kaartjes! De eerste is ook een beetje artsy, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie lift kaarten heb je gemaakt, ik vind vooral de 2de qua kleuren heel erg mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wies,
    ik vind ze allebei erg leuk! Zeker de eerste is heel mooie n bijzonder. De tweede is wat minder speels, door de strakke strepen. Maar een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww Wies wat supergave zomerliften heb je gemaakt. Vind ze allebei méér dan geslaagd; top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two lovely cards Wies, a fabulous technique.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...