Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 30 augustus 2020

Kerstkaarten 2020 - 51

Nog een kerstkaart met de sketch van Cheerful Sketches # Augustus,
Ik dacht dat ik nog wel mee kon doen, maar ik ziet dat de challenge al gesloten is. 
Helaas te laat, maar wel weer een kerstkaart erbij.

Papier uit een oud blokje van ik dacht de Action.
Sneeuwsterren, ook de hele kleintjes, van Joy.
Digitekst
Cirkels van Crealies
Kerstbomen van Marianne Design.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met deze papiertjes, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Wies deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje is het geworden met deze papiertjes, het wit trekt de donkere kleuren helemaal op en de bomen in de cirkel maken hem helemaal vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart, leuk met de witte matrandjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A super Christmas card Wies, your image and papers match perfectly.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...