Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 12 augustus 2020

In een luchtballon

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart en ook op mijn opmerkingen over de nieuwe Blogger interface.
Er zijn nog wel allerlei verbeterpunten, hopelijk doen ze wat met de reacties over problemen.
Waardoor het komt dat sommigen problemen hebben met het plaatsen van een reactie op mijn blog en wat ik eraan zou kunnen doen weet ik niet. 
Hopelijk komt dat weer goed.

Nu de kaart van vandaag.
Ik heb een nieuwe soort schuifkaart uitgeprobeerd die ik zag op Pinterest (komt van het You Tube kanaal van Nicole) .

Voor afbeeldingen van luchtballonnen heb ik uiteindelijk op internet gezocht. 
De stempels die ik van luchtballonnen heb zijn veel te klein.
De lucht is gemaakt met een paar geknipte malletjes van wolken en inkt.
De ballonnen ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst gestempeld.

Op de uitgetrokken label heb ik later in de wolken een persoonlijke boodschap geschreven.
Je ziet dat de linker luchtballon dan omhoog is gegaan.

Challenge:

11 opmerkingen:

  1. A super background and two lovely images. Thank you for joining our 'Masculine' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schuifkaart, super mooi gedaan met de luchtballonnen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n schuifkaart en heel leuk om de ballon op en neer te laten gaan.
    Iedereen is zowat aan het omschakelen naar de nieuwe blogger, ik wacht het allemaal nog wat af.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's kaartenparadijs Wies. Leuk kaartmodelletje.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous and airy creations!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and design. Thanks for sharing with us at Colour Crazy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke schuifkaart heb je gemaakt
    Bedankt voor het meedoen bij kleuren met potloden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke en originele kaart heb je gemaakt, leuk die ballonnen, ze van de zomer echt te weinig gezien. Dank je wel voor het meedoen van deze uitdaging van de Egel. groetje, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de luchtballonnen!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...