Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 30 augustus 2020

Be like a tree.

Deze kaart maakte ik voor een kennis als een  opsteker.


 De achtergrond heb ik gemaakt door inkt op een acryl stempelblok aan te brengen. 
Dit wat sprayen met water  en daarna op de kaart af te drukken.
Laten drogen en toen de boom erop gestempeld (Nellie Snellen)
De tekst er op geschreven met een fineliner.

Challenge:

Met de Grommit kaart  ben ik één van de Topper bij Crafty Animals #41
Natuurlijk erg leuk, en dat met een stempel die ik net in huis heb.

13 opmerkingen:

  1. Your tree card is beautiful and the dog is so cute. hugs, Teresa
    Thanks for commenting on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Wies.
    En de tekst is er eentje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik bijna om je te feliciteren met je toppertje!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Wies. EN je hebt een mooi handschrift! Het zal je kennis goed doen. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel. EN proficiat met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met een geweldige tekst. Je laat zien dat we helemaal geen designpapier nodig hebben. :-) Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful tree card. Love the sentiment. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Judy McKay DT TTCRD
    In Search of My Creative Side

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful work of nature and magnificent sentiment. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart maakte je Wies en ik dacht meteen: wat een mooie tekststempel...blijkt dat je die zelf geschreven hebt, heel erg mooi en lief! Gefeliciteerd met je toppertje,altijd leuk. Een fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Ik hou ook van tekst stempel om naar bepaalde personen te sturen
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart.
    Zonder DP kan het ook best.
    Mooie tekst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card Wies, you have created a super background and the text is wonderful.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie opsteker!
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...