Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 13 augustus 2020

Kerstkaarten 2020 - 48

Zoals jullie kunnen zien heb ik een andere achtergrond e.d gekozen. Ik hoopte dat mijn blog daardoor weer sneller zou laden, maar dat maakt helaas niet uit.
Het is dus even geduld hebben voor mijn hele blogpagina geladen is.
Ik heb nog even in de piepzak gezeten, want opeens was mijn hele bloglijst /challenge lijst enz. verdwenen. Gelukkig heb ik het op de één of andere manier weer goed gekregen. Hoera.
Ik heb geprobeerd een eigen foto als achtergrond te gebruiken, maar die deelt Blogger op in stukjes....niet mooi. Weet één van jullie hoe je een hele foto als achtergrond geplaatst kunt krijgen?
De banner van een eigen foto is wel gelukt. 😀

 Deze week een kerstkaart gemaakt met dezelfde kaartvorm als de vorige weer, maar nu de witte uitvoering.

Achter de opening heb ik een plaatje gebruikt van een oude kerstkaart.
De geëmboste delen met inkt bewerkt. 
De kerstrozen/poinsettia's zijn van Marianne design en de takjes van Memory box.

Challenge:

 

20 opmerkingen:

  1. Mooi klassiek kerstkaartje Wies. Ik zie het dat je aan het veranderen bent. Ik zou moeten kijken hoe dat ook al weer gaat met die achtergrond. Het beste is iets rustigs, een uni kleur.
    Succes ermee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstkaartje met de klassieke kleuren, die mogen er ook nog zij hé.
    En leuk modelletje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wies!
    Ik was gedeelte uit mijn Challenge lijst kwijt terwijl ik nog de oude blogger heb.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Wies, mooi model, leuk gedaan zo.
    Wat een getob met blogger. Sterkte!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje en ook deze witte is mooi. Leuk die vogeltjes erbij. Mooie foto op de banner van jezelf, ik doe ook graag af en toe veranderen op mijn blog! Ik ga een beetje mee met de jaargetijde;. Leuk dat je weer meedoet met 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart met een leuk plaatje Wies.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtigekaart Wies, ja blogger laat ons wel eens schrikken...
    Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met deze "oude" vogeltjes, zoiets wil ik ook nog gaan maken voor de kringloop, vind dit model ook wel een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart in dit model Wies....en de ''oude''vogeltjes doen het nog goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderfully made card and the image and fold are beautiful. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Wies, en ook je Banner foto is prachtig ! Ik weet helaas niet hoe je die blogger dingen allemaal oplost, ik ben blij dat mijn blog nog werkt... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is me een gedoe met die verandering van blogger Wies....ik zit nog steeds op de oude en hoop tegen die tijd dat alle kinderziektes eruit zijn....nu wacht ik inderdaad met mijn reactie typen totdat je site helemaal gedownload is en zo verdwijnt de tekst niet halverwege....Wat een schitterende kerstkaart, het model is tof en het plaatje van de oude kerstkaart komt nooit tot z’n recht. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje is dit Wies...mooi dat gerecyled vogelplaatje erop
    en ja ik zag dat ook jij de nieuwe blogger gebruikt...Ik ben er het afgelopen weekend ook mee bezig geweest..maar heb geen last van langzame ladende pagina's...Maar misschien jullie wel van mijn blog...laat je het even weten??...ben wel benieuwd..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi Wies !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart Wies. Leuke embossing. Goeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the shaped card! Thanks for joining us at Merry Little Christmas challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...