Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 17 december 2019

Winterkoninkje kerstkaart (DT Dora)

Deze maand is het thema voor het DT van Dora:  Kerst / Christmas.
 Ik heb een kaart gemaakt met de nieuwe digi "Winterkoninkje/Wren"


Papier uit mijn voorraad (allemaal oude blokjes)
Perlgel
Digi ingekleurd met Derwent potloden
Kerstroos/poinsettia en takjes van Marianne Design

Nieuwsgierig naar wat de andere DT leden voor creaties gemaakt hebben?
Op het blog van Dora kun je ze allemaal bewonderen.


10 opmerkingen:

  1. Tja met zo’n plaatje op je kaart kun je bij mij al niet meer stuk,wat een schatje en wat heb je er een leuke kaart van gemaakt Wies. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het winterkoninkje prachtig ingekleurd, Wies. Mooie kaart.
    Ik wil je ook even bedanken voor de mooie kerstkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook weer een mooie lieve stempel en daar heb je een beeldschone kaart mee gemaakt.
    Prachtig scrappapier erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart geworden met deze mooie stempel Wies!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier achter het vogeltje, vrolijk geheel
    dank voor je kaartje, je bent een van de eersten. ik ben bezig met nieuwjaarskaartjes . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wies, met weer zo'n mooi vogeltje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Wies. Het is weer een hele mooie digi en je hebt het vogeltje heel mooi ingekleurd. Leuk afwerking van de kaart. Mooi dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaart, Wies. het winterkoninkje komt er heel mooi naar voren. De kaart heeft niets meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...