Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 7 december 2019

GDT Cheerful Sketches.

Voor de december challenge van Cheerful Sketches mocht ik GDT 'er zijn.
Ik heb met de gekregen digi en sketch een nieuwjaarskaart gemaakt. 

Het papier komt uit een blok van Craft Sensations en Deco Time. 
Rand van Marianne Design. 
Digi ingekleurd met Derwent potloden. 
Het meisje houdt een stokje vast en ik zag daar wel een vuurwerk sterretje in en heb rondom een nieuwjaarswens geschreven. 
De cirkel is gemaakt met een stans van Crealies. 
De bloemetjes zijn gepost en hebben een hartje van perlgel. 
Dit is de sketch voor de challenge. 
Een leuke sketch om mee te werken, dus ik zou zeggen:” Doe gezellig mee.”



11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt als gastdesigner! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wies! Altijd leuk wanneer je gastdesigner mag zijn! Fijn weekeind! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de leuke sketch
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele lieve kaart maakte je als gast-designer Wies. Mooi die zachte kleurtjes en wat een leuk idee om een nieuwjaarswens rond dat stokje te plaatsen. Je moet er maar op komen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jij ook al gastdesigner! Wat leuk. Je hebt een schattig kaartje gemaakt. Heel lief dat meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in zachte kleurtjes Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is pretty Wies, such a sweet image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart hangt hier mooi te pronken Wies,heeeeel erg bedankt ik vind hem zo schattig! Welke pons zijn de bloemetjes, ze zijn zo schattig. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat je de kaart leuk vindt. Het zijn al oude ponsjes de kleinste is van Carla Craft en de iets grotere van Tom Tas. Ik kan er evt. een foto van maken voor de duidelijkheid.

      Verwijderen
    2. Een foto zou fijn zijn Wies,met googlen krijg ik ze niet gevonden... dank voor de moeite. Lieve groetjes xx

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...