Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 20 december 2019

Spelende kat

Doordat ik nog in de flow van het kerstkaarten maken zat, heb ik donderdag mijn eerste kerstkaart voor 2020 geplaatst. Maar het is ook weer leuk om eens een ander soort kaart te maken.
Ik vond tussen wat oude plaatjes, een  plaatje van een kat. Deze heeft jaren geleden in een agenda gezeten.

 Het papier is van Art Talent.
Ovalen uitgesneden met behulp van mijn metalen mallen.
Op de witte ovaal nepstiksel gemaakt met een roze gelpen.
Bloemen gestanst (Creative Expressions)
Katje 3d opgeplakt en nog een balletje geponst en er met een gelpen wat lijntje op getekend.
Tekst gemaakt in Word. 
Sketch van De Egel

Challenge:

9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een speels kaartje.
    Heel mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de kat Wies.
    Super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel leuk kaartje! Alleen de sketch klopt niet. Het moet ovaal zijn en niet de ovaal op een kaart (als je snapt wat ik bedoel) Ik zal vragen of het er bij gezet kan worden. Maar de witte achtergrond telt niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfelde al of ik de sketch van de ovaal op een kaart kon gebruiken. 🤔 Er zijn nog een aantal bloggers die, net als ik, de witte achtergrond meegenomen hebben in de sketch. Wie weet doe ik nog een poging en dan alleen met de ovaal.

      Verwijderen
    2. Klopt, er zijn er meer die dat deden en later is het nogmaals geschreven dat de kaart ovaal moest zijn. Dank voor je inzet.

      Verwijderen
  5. A great sweet card Wies and love the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch is die niet helemaal goed, leuk is je kaart wel! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...