Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 3 december 2019

Kerstkaarten 2019 - 55

Vandaag weer een kerstkaart om te laten zien. Gemaakt met één van de mallen van MD CR1483, die ik laatst gekocht heb op een hobbybeurs in Groningen. De beurs viel me wel tegen dit jaar, maar ik begreep van de organisatie dat deze beurs samenviel met het Creaweekend in Rijswijk. Dan kiezen blijkbaar toch veel deelnemers liever voor het westen dan voor het noorden van het land. 
Volgend jaar is er hopelijk weer meer te beleven op het gebied van kaarten maken, mixed media, stempelen e.d. 


Het papier komt uit oude blokjes (die ik op probeer te maken 😀)
De vierkanten zijn uitgestanst met mallen van Crealies.
Drie boompjes gemaakt  met de nieuwe mal .
Met een witte gelpen geaccentueerd.
Winter (Joy)
Perlgel

Challenge:
De Egel #89 Kerst gebruik 3 bomen
Friendship Challenge #48 Weihnachten/ Neujahr
MLCCB #17 A.G.
CHNC #466


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Wies! Ik moet glimlachen om je opmerking: blokje die ik probeer op te maken....Moeilijk he?
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aparte kleurtjes voor Kerst, maar 'k vind ze wel heel mooi en 't is weer eens wat anders.
    Leuke bomen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Wies, leuk die drie boompjes als blikvanger. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely card. Love the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart Wies. Bedankt voor je leuke verjaardagskaart. Lekker fleurig ik hou ervan. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. En fijn te horen dat mijn kaartje goed is aangekomen.

      Verwijderen
  6. Wonderful and great!
    I like the design and the colours so much.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is fantastic
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...