Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 19 december 2019

Kerstkaarten 2020 -1

We gaan gewoon vrolijk door met kerstkaarten maken, maar nu alvast voor komend jaar.
Ik zag bij Ans ook al de eerste kaart van 2020 op haar blog staan.
Van de kaart zelf heb ik de voorkant geëmbost.
Hierop een wit vierkant geplakt (Crealies)
Een rood kader gemaakt met een iets kleinere mallen van Crealies.
Hierachter stroken van papierresten en een kaarsen en sterrenrand van Joy.
Tekst gemaakt in Word.

Challenge:


15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wies !
    Leuk idee die resten in het kader !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Wies. Leuke kaarsjes en inderdaad gewoon doorgaan. Ik heb nog niet genoemd kaarten.... dus moet nog doorgaan... maar geen probleem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kerstkaartje Wies...weer mooie details erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie details op je kaart is een prachtig geheel geworden, leuke embossingfolder.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig Wies! Mooi in deze kleur! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stans heb je gebruikt voor dit mooie kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Wies! Mijn eerste kerstkart voor 2020 moet nog gemaakt hoor. Als je kearstkaarten op mijn blog tegenkomt zijn ze al verstuurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Wies. En leuk om het eerste kaartje voor volgend jaar vast weer klaar te hebben.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Wies! Ik heb even geen zin meer in kerstkaarten, misschien pas in 2020 inderdaad. op vakantie geweest en ook uit het ritme wat dat betreft. Komt vast wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card, very clever design. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Wies.
    Dank je wel voor het mee doen bij onze challenge.
    Liefs Bianca
    DT The Holly and Ivy Christmas Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...