Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 9 december 2019

Kerstkaarten 2029 -56

Op de vroege maandagmorgen nog even een kerstkaart om te laten zien.
De kaart is gemaakt met een sketch van Creative Sketchy Girls.
Ik had hem al een poosje klaar, maar nog niet geplaatst, dus maar even doen voor de challenge weer voorbij is.

Papier uit oude blokjes. En nog een paar papiertjes te gaan en dan is mijn missie om deze blokje op te maken geslaagd.😀 
Vogeltje van Fred She Said en ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst gemaakt in Word.
Bloem van Craft Emotions
Takjes van Memory Box

Challenge:






23 opmerkingen:

  1. Wat een schoontje Wies.
    Een hele mooie digi, hier hou ik ontzettend veel van.
    Mooi gekleurd en heel leuk samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Hij is schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met dat lieve roodborstje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine sehr schöne Karte. Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart volgens de sketch Wies. Een mooi ingekleurd afdrukje van dat leuke vogeltje. Een sfeervolle kerstkaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart Wies...met zo een schattig roodborstje erop...en een mooie bloementoef ...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! En wat goed van je dat dat papier zo langzaam echt op gaat! De sketch was ik helemaal vergeten. Goed dat ik het nog even zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi roodborstje op je prachtige sketch kaart Wies,schitterend. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous! Love the image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fabulous Christmas card Wies, a super Robin and beautiful embellishments.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kerstkaartje Wies,fijn dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls!
    Dankjewel voor je kerstkaartje dat hier vandaag in de bus viel, leuke verrassing... Ik heb jouw adres niet, mail je het eens? mijn mailadres staat in mijn privacyverklaring...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Wies en ik kreeg er ook een heel mooi in mijn brievenbus waar ik zeker zal van genieten (bedankt!)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Marleen. Fijn dat de kaart goed is aangekomen.

      Verwijderen
  15. Het is een prachtuge kaart Wies. Ik wil je ook bedanken voor de kerstkaart die ik van je heb ontvangen. Weer heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Der dicke Vogel ist ja goldig. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    Liebe Grüße
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is wonderful
    Thanks for joining us at Animal Friends
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...