Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 30 september 2023

Roosje en foto's van de Betuwe

Er is weer een nieuwe liftchallenge begonnen. Er zijn mooie voorbeeldkaarten op het challenge blog te zien en wilde ik deze techniek ook eens uitproberen.
De achtergrond is gemaakt met drie verschillende kleuren Distress inkt.
Ik heb deze mallen gebruikt:

Challenge:

*******

Gisteren zijn we teruggekomen van een weekje vakantie in de  Betuwe.
We hebben reuze geboft met het weer en hebben daardoor heerlijk kunnen fietsen en wandelen in de omgeving.
Ik zal het jullie niet aandoen om alle foto's te laten zien😀, maar ik wil er in de komende blogberichten toch een aantal met jullie delen.

Kasteel Doorwerth



______________________________---

Landgoed Duno


Uitkijkpunt Cornielje


Hier zie je in de verte Arnhem liggen.



8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart !!!
    Fijn dat je vakantie zo goed was en het mooie weer....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart Wies....leuke stans!
    jullie hebben zeker geboft met het weer.....prachtige foto's heb e gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt met deze techniek. Ik ben ook al bezig geweest hiermee. Volgende week zet ik het op mijn blog.
    Mooie foto's van je vakantie. Het ziet er een prachtige streek uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje voor de lift! Mooie achtergrond en je hebt een heel gave stans gebruikt!
    Je foto's zijn mooi! Kasteel Doorwerth ken ik. Heel indrukwekkend he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart met vrolijke kleuren en mooie takjes.
    Aan de foto's is te zien dat jullie het fijn hebben gehad, het ziet er daar prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lift heb je gemaakt voor onze Liftchallenge, Wies. Leuke techniek hè? Fijn dat je meedoet met ons! Mooie foto's ook, zeker erg geboft met het weer en dat zie je er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk even ertussenuit! Ziet er allemaal mooi uit!
    Je kaart is ook leuk, lekker fleurig. En tof techniekje hè?! Vond ik ook!
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kan Nederland prachtig zijn hè! Je zou het soms bijna vergeten. Je kaartje is ook een beauty, de kleuren spatten van het scherm! Dankjewel voor het meedoen met de lift.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...