Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 12 september 2023

Mozaïek van papierrestjes

Papierrestjes, en dan vooral van designpapier, vind ik vaak  jammer om weg te gooien. Maar vaak blijft het erbij om er iets mee te maken.
Dan is de uitdaging bij KIC  "Kaart met restjes  designpapier" een goede reden om er toch iets mee te gaan doen.
 Het is een kaart geworden met een mozaïek van restjes  designpapiertjes als achtergrond.

 De vlakjes papier heb ik met wat tussenruimte opgeplakt. 
Dat hoort ook bij een mozaïek.
De digi van de bloemen heb ik ongekleurd gelaten.

Challenge:

****
Zonet las ik dat ik één van de winnaars ben van het KIC zomerproject "Een boekje met een bellyband"
Het was een leuk project om aan mee te doen en het boekje is leuk om als cadeautje weg te geven. 
Dit is een deel van het boekje. 



14 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met restjespapier en je bent een terechte winnaar Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, knap gedaan. De randjes wit tussen de stukjes papier creëren rust, net als de stempel in wit/zwart.
    Gefeliciteerd met je winnende creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Wies. Hier houd ik ook van. Het patroon wat jij gemaakt hebt is best nog ingewikkeld denk ik. Ik heb ook wel eens zoiets geprobeerd met restjes en was er nog behoorlijk lang mee bezig....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi mozaïek patroon met de restjes papier. Gefeliciteerd met je winnende creatie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat ziet er nog helemaal niet zo makkelijk uit. Heb je de restjes uit je hoofd gesneden, of is het een stans?
    Heel knap gemaakt en ik vind het een mooi effect.
    Terechte winnaar, met je boekje, die is héél leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie kaart Wies en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan om op deze manier restjes DP te verwerken. Terechte winnaar met dit mooie boekje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goed idee om een mozaïek van de restjes te maken, het is een leuk achtergrondje geworden en de bloem past er mooi bij. Tof kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige restjeskaart heb je gemaakt, en bedankt voor je deelname bij KIC
    En natuurlijk gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a beautiful card in various blues, the poppies are sweet, thank you for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi gemaakt Wies.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely project Wies. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Wendy CT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende restjes kaart Wies.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC en gefeliciteerd met je topper
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuke restjes kaart heb je gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kic

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...