Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 9 september 2023

Complementaire kleuren en wat foto's

Bedankt voor jullie reacties op mijn kaarten van donderdag.
Vandaag een kaartje gemaakt met 2 complementaire kleuren.
Ik heb de tekst en de bloemen uit rood en groen papier  gestanst. sommige uitgestanste delen zijn weer teruggelegd/geplakt. 
De tekst is van Marianne Design en de bloemen van Deco Time.
De kleuren die ik gebruikt heb hebben een sterretje gekregen.


Challenge:

*******

Gistermiddag hebben Elze (mijn man) en ik een wandeling door het Diepsterbos gemaakt naar uitkijktoren De Reitdomp (Nationaal park Lauwersmeer)
Vanaf de toren heb je een heel mooi uitzicht. 
De foto's zijn wel minder mooi geworden door  de felle zon, maar we zullen er vast wel eens weer komen. 
Natuurlijk hebben we ook een visje gegeten bij Lauwersoog. 

Inktzwam


De uitkijktoren komt in zicht.










11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart in deze kleuren. Mooie foto’s. Heel mooi met dit weer daar bij Lauwersoog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor.
    Het is ook wel een hele leuke Challenge.
    De stans die jij gebruikt hebt is zeer geschikt voor deze challenge vind ik.
    Wauw, wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    Dapper om met dit weer zoiets te ondernemen, ik heb op het moment niet zoveel puf door de warme.
    Veel verder dan een rondje lopen met Floor kom ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een leuke kaart gemaakt.
    Ook de foto's zijn geweldig.
    Van op die hoge moderne toren heb je mooie vergezichten.
    Dat ziet er daar heel mooi uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mooie kaart. Wat een mooie foto's gezellig.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart in rood/groen.
    Het lijkt me een prachtige wandeling te zijn geweest, mooie foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is prachtig gedaan je kaartje in deze kleuren Wies! Heerlijk nazomeren hè en wat wonderlijk om al paddestoelen te zien als de temperatuur nog zo warm is! Mooie foto's heb je gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is prachtig gedaan je kaartje in deze kleuren Wies! Heerlijk nazomeren hè en wat wonderlijk om al paddestoelen te zien als de temperatuur nog zo warm is! Mooie foto's heb je gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor de challenge van de Egel. Ik vind het bijzonder, de complementaire kleuren.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons.
    Je foto's zijn geweldig! Wat een hoge uitkijktoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart maakte je in deze prachtige kleuren, jullie wandeling is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart in de complementaire kleuren rood en groen. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Wies. Mooie foto's heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gepriegel is dat geweest om alles weer terug te leggen maar het resultaat is er ook naar. Lauwersoog: zijn wij ook nog geweest afgelopen zomer. Mooie foto's laat je zien. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...