Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 11 september 2023

In de bergen


In het weekend heb ik deze tentkaart gemaakt.
Het fotograferen ging wat moeilijk doordat ik  mica achter het  "venster" heb geplakt. Maar ik hoop dat jullie van het doorkijkje toch een goed beeld krijgen.
Op de bergtoppen ligt nog sneeuw, maar beneden in het dal is het gras groen en kunnen de herten lekker grazen.


Voor de kaart heb ik mallen van Avec gebruikt  en van Nellie Snellen (de hertjes)

Challenge:





12 opmerkingen:

  1. Mooie tentkaart met een leuk tafereeltje.
    Proficiat met je winnende kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart mooi tafereeltje in de bergen. Gefeliciteerd met je winnende kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed te zien hoor Wies, een mooie sfeervolle tentkaart maakte je!
    Gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met dat leuke tafereeltje erin.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en vrolijk kaartje, daar wil ik wel op vakantie . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de liftchallenge. En het is heel goed te zien allemaal hoor. De tentkaart staat ook op mijn to do lijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een LEUKE tentkaart heb je gemaakt voor de liftchallenge Wies met een PRACHTIG tafereel. HEERLIJK zo in de bergen.
    Van HARTE GEFELICITEERD met je winnende kaart.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest even denken "een tentkaart wat moet ik me daar bij voorstellen" maar het is me nu wel duidelijk. Jij hebt er hier een mooi voorbeeld van staan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk verzonnen hoor.
    Net echt, zoals het nu is, in de bergen, in de zomer.
    Sneeuw op de top, maar in het dal groen.
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi landschap in je kaartje, doet me denken aan vakanties in Oostenrijk van vroeger! Gaaf kaartje,Wies en heel leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Midden in mijn reactie floepte het ineens weg...dus nog maar een keertje ;-) Het lijkt wel lente bij jou. Heel erg leuke deze uitwerking van de liftkaart. Bedankt voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi landschapje op deze tentkaart, je waant je zo in Oostenrijk. Prachtig gedaan. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...