Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 1 september 2023

DT DoAl(l)Kreatives challenge #81 september " "Steampunk"

  Vandaag begint er een nieuwe challenge bij DoAl(l)Kreatives met het thema: "Steampunk"
***
Today a new challenge starts at  DoAl(l)Kreatives with the theme: "Steampunk"
___________

Voor mij wel wat out of the box om een steampunk creatie te maken, maar daar zijn uitdagingen ook voor , om eens iets anders uit te proberen.
***
A bit out of the box for me to make a steampunk creation, but that's where challenge are also for, to try out something else.
Achtergrond gemaakt door het papier te embossen met een mal van Sizzix  en deze te bewerken met Gilding wax, verf en inkt.
Daarop verschillende mallen geplakt die ook bewerkt zijn met inkt. 
De wereldbol is van Ali, de klok en de auto van Marianne Design, de radertjes van X Cut.
Dec teksstempel is van Hero Arts.
***
Background made by embossing the paper with a folder from Sizzix and edit it with Gilding wax, paint and ink.
I addes several dies, also edited these with ink.
The globe is from Ali, The clock and the car are from Marianne Design, the cogs are from X Cut.
The text stamp is from Her Arts.

-------------------

Je kunt tot het eind van de maand september met de challenge meedoen.
***
You can join the challenge till the end of September.




4 opmerkingen:

  1. Geen gemakkelijke opdracht. Maar jij maakte er een stoere kaart mee. Ik stuurde je gisteren een berichtje op Instagram, zag je het? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitvoering van deze lastige opdracht! Je kleurkeuze past perfect!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, mooi hoor.
    Ik lees net bij GerJanne deze nieuwe uitdaging, ik ben er totaal niet in thuis.
    Ik vind het knap dat jij zo'n gaaf voorbeeld hebt gemaakt, ik ga zeker proberen om mij uit te laten dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful creative and fabulous design, and the colours really pop. ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...