Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 15 april 2021

Landschap

Hier ben ik weer voor de derde keer vandaag. Het schoot me te binnen dat ik deze kaart nog niet geplaatst had en morgen is de laatste dag voor deze challenge.
Dus toch nog maar gauw op mijn blog zetten, 
De kaart is gemaakt met één van de serie plaatjes die ik noemde in mijn post van afgelopen zaterdag
De bloemen zijn van Crealies en de rand van Marianne Design.
Verder heb ik nog lichtblauwe perlgel gebruikt en de sketch van Sketch Saturday #655

Challenge:


 

10 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig geweest vandaag, drie mooie kaartjes en heel verschillend
    Dit plaatje past mooi bij het papier, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wies,
    sjonge drie op een dag! Je voorbeeldkaart van DAK had ik al gezien en die is heel mooi. Je kerstkaart is heel sjiek en dat zilver zag ik goed hoor.
    Deze kaart is ook heel leuk! Mooi (oud beurs)plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi plaatje koos je voor op je kaart en macht alles prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Driehieeeee???? Sjonge, jij bent los!!

    Deze is ook weer super leuk, lekker zonnig met dat zachte geel.
    Zonde om het niet oo tijd te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vlijtig Wiesje.....als ik dat zo mag zeggen Wies.
    MOOIE creaties heb je vandaag hier laten zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty card! Thank you for playing at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart je heb wel goed je best gedaan om 3 van zulke mooie creaties te maken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een prachtig plaatje en een leuke kleurcombinatie. Mooie, elegante kerstkaart met de zilveren bloemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende uitvoering van de leuke sketch Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...