Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 20 april 2021

Kikker feestje GDT MHH challenges #32

Vandaag gaat er bij Mijn Hobbyhonk een nieuwe challenge van start. Omdat ik in februari de challenge had gewonnen, mag ik voor deze challenge Gastdesigner zijn.
Het thema is deze keer "KIKKERS". Er moeten dus prominent kikkers op je kaart te zien zijn.

Ik ben weer eens aan het vouwen geweest. Deze kikker heeft Richtje Nijhof ontworpen. Dit was in de tijd dat ik nog lid was van de Origami sociëteit Nederland en veel aan het vouwen was.
Het leuke van deze kikker is dat de pootjes beweegbaar zijn, want het zijn katoenen draadjes.
Ik heb er twee gevouwen en die proosten op de jarige of jubilaris. Het kan nog alle kanten op.
De bloemen zijn van Leane Creatief, de blaadjes van Marianne Design.
De glazen en de tekst zijn stempels van Amy Design.

Op MHH challenges kun je meer inspiratiekaarten zien voor deze challenge.

 

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Wies kan niet anders zeggen knap gedaan een vrolijk geheel fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kikkerkaart Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kikkerkaart, ik ben fan van kikkers en kijk graag naar ze in mijn vijver. Deze zijn echt énig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met de vrolijke, gevouwen kikkers, heel feestelijk met de bloemen en glazen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooh, wat leuk is dit!!!!!
    Als je geen gastdisigner was geweest, was dit een winnaars kaartje geworden, zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn wel heel leuke kikkertjes, geweldig mooi gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo wat gaaf zijn die kikkertjes Wies, een leuk kaartje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw kikkers zijn zo cute... dank je wel voor deze schitterende GD-bijdrage Wies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...