Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 11 april 2021

Hortensia / hydrangea

De bloemen van de hortensia / hydrangea vind ik altijd prachtig. Vooral de blauwe en donker roze bloemen.
Toen ik de nieuwe hydrangea mal van Marianne design zag was ik verkocht (en heb hem gekocht 😃)
Nu hoopt een oud cliënt van mij binnenkort 91 jaar te worden en voor haar heb ik met m'n nieuwe mal een kaart gemaakt.
Omdat zij toch niet op mijn blog kijkt, kan ik die wel vast plaatsen.
De gebruikte mallen (Marianne Design) heb ik hieronder op een foto staan. Nu zie ik trouwens dat ik vergeten ben het veerachtige takje op de foto te zetten. Het is een oudere mal van Marianne Design.
Ik heb de bloemen, blaadjes en de randen van de ronde mal met Distress inkt bewerkt.
In het hart van de bloemen zit een druppel transparante perlgel.


Challenge:



24 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een mooie stans. Super. Ik zag de stans maar zag nog niet wat je er mee kon. Dit is echt heel mooi. Hij komt denk ik wel op mijn verlanglijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig boeket Wies, mooie kleuren heb je gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook van de blauwe hortensia, prachtig die grote bollen met bloemetjes. Jouw kaart is minstens zo mooi! Je bloemetjes zijn prachtig van kleur en de kaart bevat veel kleine details.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de hortensia's mijn tuin staat er vol mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met mijn lievelingsbloemen.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt met de hortensia!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Wies....inderdaad de hortensia's komen hier heel mooi uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit geworden, Wies. Ik heb dezelfde smaak qua hortensia's.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele mooie kaart Wies, leuk met de nieuwe hortensia stans,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.
    Hele mooie mallen zijn dit.
    Knap gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige ronde verjaardagskaart Wies, de stans is zeker erg mooi,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn de hortensia's mooi Wies. Leuk op deze mal. De kaart valt vast goed in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hortensia’s zijn prachtige bloemen en zeker deze op jouw mooie kaart Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan de ronde kaart challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart met de hortensia.
    Leuk dat je meedoet met de "ronde kaart" Challenge!
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Wies.
    Hier nog zo'n fan van de hortensiastans.....hihi!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Onwijs leuk kaartje geworden. Prachtig met die hortensia's.
    Top dat je mee doet met onze "ronde" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT- Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So very pretty - the die cut flowers are just gorgeous. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Darling card and design. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Nan CT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry CT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...