Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 27 april 2021

DT Doortjes digi's # April # Alles mag

 Deze maand is het thema voor het DT van Doortjes Digi's: "Alles mag / Anything goes"
Daar kunnen we dus alle kanten mee uit, ook wat de keuze van een digi betreft.
Ik heb gekozen voor één van mijn favoriete digi's " Het winterkoninkje / Wren".
Ik heb de kleuren van het vogeltje deze keer aangepast aan  de kleuren van het papier.
DP uit een oud blokje
Rondjes gemaakt met een mal van de Action.
Hoekjes van Dutch Crafts
Bloemen geponst en een plakparel in het hart van de bloemen geplakt.
De digi ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst gestempeld (Craft Emotions)





12 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie, ik herken het papier, laat dit vogeltje maar buiten rondvliegen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Wies!
    Groetjes en een fijne Koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en ook die kleuren die het vogeltje heeft. Past prima. Ik vind het erg mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ingekleurd dat vogeltje en prachtig gecombineerd met het dp. Heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw kaartje ziet er heel mooi uit Wies.
    De andere kleurtjes maken het dan ook juist heel speciaal.
    Mooie samengesteld en de hoeken vind ik ook een heel mooi detail hierbij.

    Bedankt voor het mooie kaartje voor mijn verjaardag.
    Zo leuk dat modelletje en met al die koetjes.
    Echt iets voor mij.
    Het prijsje dat je ermee gewonnen hebt is onderweg, zondag op de postbus gedaan.
    Hopelijk komt alles goed en wel bij jou.
    Ik was er niet zo gerust in, omdat de postbus propvol zat. Indien je zou willen kon je de bovenste brieven terug uit de gleuf halen, maar dat zal hopelijk niemand doen.
    Volgens mijn ervaring met brieven posten naar Nederland, zou je het woensdag in de bus krijgen. Laat je het me weten als het is toegekomen ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Wies, prachtig die kleuren en ik herken ook het dp, weet meteen hoe ik deze kan gebruiken.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wies,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. De digi heb ik ook van Dora. Hij doet me altijd denken aan mijn overleden vriendin. Daarom niet meer gebruikt denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje in die kleuren. Het vogeltje ziet er tof uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Wies, leuk het winterkoninkje in bijpassende kleuren,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zoals je alles w.b. kleur hebt gematcht, het is een prachtige kaart en mooi ingekleurd dat vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...