Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 8 april 2021

Kerstkaarten 2021 - 15

In het kader van  mijn eigen challenge: "Oude papierblokjes opmaken", 
Heb ik een paar kaartjes van
 10, 5 x 10,5 cm gemaakt met wat van de laatste papiertjes van een ouder kerstblok. 
Vandaag laat ik er eentje zien. 
Aan de onderkant en zijkanten heb ik wat overgebleven strookjes geplakt.
De cirkels zijn  gemaakt met mallen van Crealies. De middelste rode cirkel is van rood vellum dat ik. Geëmbost heb. De geëmboste delen zijt n witter geworden. Ik vind dit wel een leuk  effect geven.
Verder nog een hert, bloem en blaadjes.) Marianne Design en Creative Expressions)

Challenge:

21 opmerkingen:

  1. hele leuke kerstkaartjes heb je met die oudere papierblokjes gemaakt Wies, zeker mooi ook dat geemboste vellum ...dat geeft een super mooi effect...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart Wies....mooi hertje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wies erg leuk de embossing, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat geëmboste velum geeft een mooi effect, knap gedaan!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart in frisse kleurtjes Wies. Leuk effect inderdaad om dat rode vellum te embossen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Wies. Wat geeft het embossen van dat rode vellum een leuk effect. Mooi ook dat witte hertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die papier restjes willen wat he! Er komen er steeds weer bij heb ik het idee van! (haha) Maar leuk dat rode vellum en zeker leuk dat effect van het geemboste. fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig! En het levert ook nog een prachtige kaart op. Leuk effect dat rode vellum!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kerstkaart met leuke papiertjes en het hert staat centraal.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk diverse dp en mooi met het hertje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart en een heel goed idee om je blokjes op te werken
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele leuke kaart geworden Wies . Hefl leuk mef dit hertje. Ik probeer ook vaak op te maken. Maar het lukt met eigenlijk niet. Probeer wel regelmatig ouder papier te gebruiken.. Ben nu met condoleance kaarten bezig met oudere plaatjes en dp. Die zijn dan maar weer weg.. groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik duik hier ook steeds weer mijn voorraad papier in, ik kom van alles tegen, heerlijk, van sommige papiertjes wist ik niet eens dat ik die had, hihi.
    Deze kaart is erg mooi, wat laat alles goed bij elkaar.
    Leuk effect ook, het witte bij de embossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk 10.5x10,5 kaartje, Wies. Mooi papier, ook al is het een oudje. Ik lees meer over het voornemen om eens wat ouder papier op te maken, ik probeer het zelf dit jaar ook en dus niets te bestellen. Soms zie ik wel heel verleidelijke dingen langs komen, maar tot nu toe heb ik me kunnen beheersen:-D En in mijn kast ligt echt genoeg leuks om lekker bezig te blijven.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje heb je gemaakt Wies!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Wies. En grappig, ik ben ook bezig om al mijn oude blokjes na te kijken en gebruiken. Er zijn trouwens nog meer blogdinnen die het doen, zou het komen omdat we nog steeds niet "zo maar" kunnen gaan winkelen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Elke keer als ik bij jou een reactie plaats, verdwijnt deze en moet ik opnieuw beginnen..ik snap er niks van. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt, wat leuk om dat rode vellum te embossen en wat geeft dat een leuk effect.
    Klopt Wies, ik heb met beide ogen nog 100% zicht, de sterktes van de glazen moeten aangepast, maar dat heeft niks met diabetes te maken...
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat embossen op gekleurd vellum geeft een mooi effect, leuk dessinpapier, lekker echt kerst...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi kaartje heb je gemaakt deze week, geslaagd hoor
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het embossing in het rode vellum is inderdaad erg leuk, mooi effect! Het hertje is ook erg schattig. Mooie kaart Wies! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een schitterende kerstkaart maakte je Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...