Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 2 februari 2021

Scarlette cafe

Vorige jaar had Anita een weggevertje en ik was één van de gelukkige winnaars en kreeg een mooie achtergrondstempel met breiwerkmotief.
Ik vond het hoog tijd om de stempel te gaan gebruiken en heb voor Anita een bedankkaartje gemaakt.
Zij heeft de kaart gekregen en kan ik hem wel op mijn blog laten zien.
Als achtergrond dus de breiwerk stempel van Nellie Snellen.
Ik heb hem afgedrukt in blauwe tinten (Distress inkt)
Verder nog verschillende papiertjes, vooral restanten, gebruikt.
Ovaal van Crealies.
Bloem van Crealies, blaadjes van Marianne Design.
Digi "Scarlette cafe" van Bugaboo ingekleurd met Derwent potloden.
Tekst Marianne Design.
Coctailglas van Joy, gekleurd met wat inkt en een gelpen en afgewerkt met transparante perlgel.

challenge:


14 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart !!
    Mooie achtergrondstempel !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat al te kijken ik herkende de sketch en ja hoor, ik zie het al.
    Héél anders dan mijn kaartje gemaakt met deze sketch, dat vind ik altijd zo leuk.
    Lief om een bedank kaartje te maken en dan de gewonnen stempel te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, leuk met die achtergrond! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Wies! Mooie kleuren en de sketch is heel duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wies in deze kleuren, ik ben super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great image for the design - such a fun card. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Wies. Mooie achtergrondstempel en Scarlet blijft ook leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende uitvoering van de leuke sketch Wies.
    Zal Anita heel blij mee zijn! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry CT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely project. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Wendy CT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely fresh clean feel to this card - I love blue and white.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card and I love your background stamp. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat een leuke achtergrondstempel! Heel mooi kaartje voor onze schetschallenge.
    Groetjes
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...