Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 7 februari 2021

Gastdesigner Cheerful Sketches Februari

 Omdat ik in december in de top 3 stond mocht ik voor deze maand gastdesigner zijn bij 
Cheerful Sketches. Altijd leuk om dat te mogen zijn.
Ik heb gewerkt met een digi van Colour of love: Warm hugs dreamer
Papier van Craft sensations.
Witte strook geëmbost (Sizzix)
Sneeuwsterren geponst met druppel perlgel.
Tekststempel: Crealies
Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch van deze maand.

Op het challenge blog staan meer inspiratiekaarten.
Ik zou zeggen neem een kijkje en doe mee.

Challenge:


17 opmerkingen:

  1. Mooie digi, mooi gekeurd.
    Het past qua kleur heel mooi bij het papier. Dat ijsblauwe, ik hou ervan.
    De digi staat wel in het middelpunt, daardoor valt het erg op.
    Ik werk ik nog meedoen aan deze challenge, wie weet lukt dat vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Wies.
    Prettige zondag!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je als gastdesigner gemaakt Wies.
    Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful and creative. Lovely colours and gorgeous image. Amazing card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje en deze sketch is een mooie! Ga ik ook eens proberen! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi warm kaartje, leuke uitvoering van de schets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit een heel LIEF en WINTERS kaartje Wies.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wies dat is leuk om Gastdesigner te zijn.
    Een heel mooi kaartje hiervoor gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gastdesigner kaartje! Leuk dat je dat bij ons wilde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je als gast designer gemaakt. Mooi afdrukje is dit Wies.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah this is a super make, what a sweet image you have used. Thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Stay Safe, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Wies, prachtige kleuren,
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie kaart Wies.
    Superleuk dat je deze maand onze GDT'er bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Wies, leuke digi, mijn blogger laat niet alle nieuwe blogberichten zien, deze had ik gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a pretty soft scene! You did a great job on the sketch! Thanks so much for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog!
    Rachelle DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wies this is the most charming card. The colours are so soft and it gives it a wistful feeling. Truly gorgeous

    Thank you very much for entering your lovely card into our challenge. Good luck with the prize draw.

    Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)

    Mandy ♥
    DT for The 12 Months of Christmas Link Up
    Made By Mandy – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...