Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 28 februari 2021

Dubbele pop-up kaart

Voor de 70 ste verjaardag van mijn vriendin heb ik een speciaal pop-up kaartje gemaakt.
Een voorbeeld hiervan vond ik op You Tube. (zie onderaan dit bericht)
Papier uit mijn voorraad.
Digi van Bugaboo ingekleurd met Derwent potloden.
Er omheen een frame van Leane Creatief. Hierop hier en daar kleine uitgeponste bloemetjes geplakt.

Aan de binnenkant hetzelfde papier als aan de buitenkant.
Links een mal van Joy en daarop een bloem van Leane Creatief.
In het midden een label van Crealies.
Rechts zie je gedeeltelijk  de pop-up delen.

Op deze foto zie je de pop-up delen helemaal. 
Op de ene de naam van de jarige en op de ander haar leeftijd.

Hieronder de video met de tutorial van deze kaart.

*******
Challenge:



12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf model Wies en wat heb je er iets moois van gemaakt, geweldig.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk model is het! Die ga ik zeer onthouden .Dank je wel voor het filmpje.
    (Ik reageer weer met mijn andere account ivm de robot die soms zomaar even op bezoek komt bij me, wel alleen, zoal het moet, maar wel onuitgenodigd ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje voor de 70 jarige, ze zal er zeker blij verrast mee zijn want het is zo’n grappig modelletje.
    Je kaartjes potje in de vorige post vind ik ook super leuk.
    Fijne week, we houden lekker weer dus genieten!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card, gorgeous colours and love the stamps used. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun and girly card, thanks so much for joining us at Allsorts 'Feminine' challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely fresh card and so pretty. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so very pretty!
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week where it's all about feminine creations!!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card. Fun Bugaboo image and so glad you shared over at Crafty Catz, Colour Crazy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab card thanks for playing along with us at crafty catz hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    We are so happy that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Stay safe and well.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...