Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 25 februari 2021

Kerstkaarten 2021 - 9

 Vorige week is het er niet van gekomen om een kerstkaart te plaatsen.  Gelukkig lukt het me vandaag  weer wel. Ik wil het als het  even kan toch volhouden om elke week in elk geval 1 kerstkaart te maken en te plaatsen op mijn blog.
Deze kaart is een recycle kaart.
De afbeelding met silhouetten heb ik geknipt uit  een oude kerstkaart.
De achtergrond met sterren is geëmbost en met gilding wax bewerkt. Verder heb ik papier uit mijn voorraad gebruikt.

Challenge:




16 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart in zwart-wit Wies. Ik vroeg me al af of die silhouetten een malletje waren, maar het is een recycle kaartje.
    Mooi gedaan!
    En je foto van de krokusjes boven aan je blog vind ik ook erg mooi.
    Fijn dat je weer meedoet aan 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi je uitgeknipte silhouetten prachtig in deze kleur combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIGdit kerstkaartje Wies, een mooi tafereeltje is erop te zien met de 3 koningen bij de kerststal...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig silhouette kaartje prachtig gerycled, komt helemaal tot z'n recht zo.
    Dank je wel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    lieve groetjes Angelique, dt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gerecycled Wies. Een mooie kerstkaart in zwart-wit.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben fan van zwart/witte kaarten, deze is erg mooi, met de gerecyclede afbeelding en de embossing achtergrond
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel.mooi deze kaart, en ik vind zwart/wit heeft altijd iets. En je papier voor de achtergrond past hier uitstekend op je werkje.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart in het zwart/wit Wies....heel leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart geworden !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kerstkaartje, prachtig gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik reageer met ik je potje met bloemen maar bedacht ook dat ik geen kerstkaart van je had gezien.
    Maar zie hier, de gemiste kaart.
    Wat leuk dat je een oude kerstkaart hebt gerecycled, het is toch zonde om zo'n leuke kaart weg te doen zonder eerst te knippen in wat je kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een MOOI kerst-recycle-kaartje Wies.....met die silhouetten.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een heel leuk sfeervol kerstkaartje Wies, knap gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I like the black, white and grey colour scheme Wies. It works really well with a silhouette image. Thank you for entering the Card For A Child Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is so elegant and sophisticated, Wies! Thanks for joining in at the Holly and Ivy Christmas Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...