Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 8 september 2020

Op de motor

Mijn tweede kaartje voor vandaag. De vorige was vooruit gepland, want die moest op tijd geplaatst worden.
Gisteren heb ik een mannenkaart gemaakt met de sketch van De Egel.
Ik was alweer bijna door mijn mannenkaarten heen, dus deze komt goed van pas.

Het papier op de achtergrond komt uit een blokje van Craft Sensations.
De lichtblauwe stook heb ik geëmbost (Sizzix) en met distress inkt bewerkt.
Het papier links heb ik rood gemaakt met inkt (paste dan beter bij de motor)
Het donkerblauwe papier is van een bewaard bestekzakje.
Plaatje van de motor komt uit mijn voorraadje plaatjes.
Ovaal van Crealies, 
Gestempelde tekst van Leane Creatief.
Sketch van De Egel challenge


Challenge:

 

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende uitvoering van de sketch maakte je Wies. Hele mooie kleuren,het is een prachtige mannenkaart. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie mannenkaart heb je gemaakt. Leuke sketch he?
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sketch is leuk hè?!
    Je maakte en leuke kaart ermee.
    Leuk dat je de papiertjes overal en nergens vandaag hebt gehaald, ze matchen goed met elkaar.
    Het plaatje is erg leuk voor een mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart Wies. Mooi volgens de schets. Alles erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke mannenkaart volgens de sketch.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd benieuwd wat je maakt, je hebt vaak originele ideeën. Het rode papier komt inderdaad heel mooi bij de motor. En ja we moeten ook niets weggooien want we kunnen alles wel gebruiken toch? Mooie kaart geworden. We stellen het op op prijs dat je meedoet met de sketchuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this motorbike with this sketch - looks like it is in motion. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great take on teh sketch!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...