Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 1 september 2020

Kerstkaarten 2020 - 52 / Gast Designer Kleuren met potloden

Bij Kleuren met Potloden stond ik in de Top 3 van de juni challenge en mag voor de challenge van september gastdesigner zijn.
Het onderwerp is Alles Mag, dus daarmee kun je alle kanten op.
Met de leuke digi van de sponsor heb ik een winterse kaart gemaakt. 
Het is een regen-schudkaart (in dit geval maak ik er maar hagel van🤔😀)
Het is winter en er ligt sneeuw, maar nu gaat het hagelen.
Het meisje trekt zich niets van het weer aan en huppelt vrolijk verder.
Het papier met sneeuwsterren is van Craft Sensations.
Het frame is van wit karton en bewerkt met inkt.
Verder wolkjes getekend, uitgeknipt en bewerkt met gesso.
De sneeuwrandjes is uitgeknipt en ook bewerkt met gesso.
Nylondraadjes met zilverkleurige kraaltjes.
De digi van (My Besties)is ingekleurd met Derwent potloden.

Hier zie je de hagel naar beneden vallen.

In het filmpje hieronder zie je hoe je een dergelijke kaart kunt maken.





11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig winters (of dan toch herfst, haha) kaartje! Heel leuk de regen/hagel stralen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf die regendraadjes! En heel tof kaartje, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag dat je nog veel meer gemaakt hebt in mijn leeslijst en heb even terug zitten kijken, mooie dingen, vooral die met de kerstboompjes en de winterse boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart leuk idee zo met de regenstralen
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit gaaf gemaakt, Wies. Ondanks dat het (zo mooi) hagelt, huppelt dit mooi ingekleurde meisje er lustig op los. Heel tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook weer een hele leuke kaart met een heel mooi effect. Prachtig gemaakt Wies xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh waar ontzettend leuk!!
    Zo'n kaart wil ik ook nog eens maken (Ik zie geen linkje naar het filmpje), ik zag al eerder zoiets op een blog.
    Wat een leuke digi is dit ook.
    De kleurtjes die je gebruikt hebt, ijsblauw noem ik dat, met zilver en wit, passen zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het filmpje was even verdwenen, maar nu kan ik hem weer zien. Dit is trouwens de link: https://youtu.be/9ex8uJxnb5I

      Verwijderen
  8. Wat weer een knap kaartje Wies! Ik zag hem al eerder voorbij komen en die kraaltjes zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brilliantly designed card loving the colours and your creativity. x Thank you for birthday wishes. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...