Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 7 september 2020

Gast designer Cheerful Sketches september

Deze maand  mag ik gast designer zijn voor de september challenge van Cheerful Sketches.

Dat is natuurlijk altijd leuk en met de gekregen digi van LeAnn "Let's rock" en de sketch heb ik de volgende kaart gemaakt.

Papier uit verschillende blokjes o.a. van Joy.

Cirkels van Crealies, sterren van Boekenvoordeel en muzieknoten van Marianne Design.

De digi van LeAnn is ingekleurd met Derwent potloden, net als de digi van de gitaar.

Dit is de sketch waar mee gewerkt wordt deze maand. Op het challenge blog van Cheerful Sketches zijn meer voorbeeldkaarten te zien.



11 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Wies. Leuke uitwerking van de sketch en je gebruikte prachtig papier.
    Ik wil hem ook nog maken maar heb nog zoveel dingen die ik wil doen.....jammer dat er maar 24 uur in een dag zit he? Hihi. Een fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Wies! Zag de prachtige stempelafbeelding net ook al ergens voorbij komen, hihi, maar hij blijft leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je met de leuke sketch, ook de digi mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je als GD gemaakt voor Cheerful Sketches Wies
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2x gastdesigner achter elkaar en wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Wies!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je GD bij ons wilde zijn, Wies. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt en de digi is mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit Wies. Leuk dat je weer GD mocht zijn.de digi is erg leuk. Een topper . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de hele combinatie mooi.
    De kleur groen van het vierkantje, dat is nou echt zijn kleur waar ik dol op ben.
    Leuke sketch hè?! Ik maakte er al 1 kaart mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies,
    jij dus ook gastdesigner bij Cheerful en we gebruikten dezelfde digi. En tcoch zo'n andere kaart. De jouwe is prachtig van kleur..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...