Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 27 september 2020

Muisje dwarrelend aan een blaadje

Als eerste wil ik Ineke van harte welkom heten.
 Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en  ook volger bent geworden. 

Dat we nu in de herfst zitten is nu wel goed te merken. Zeker na de regen en harde wind van vannacht zijn er al meer bladeren van de bomen gevallen en hier en daar binnen bomen ook al herfstkleuren te krijgen. Ook de kastanjes en eikels liggen voor het oprapen.
Met de sketch van  Angela van Mijn Hobbyhonk heb ik  dus helemaal in de sfeer een herfstkaartje gemaakt.

Papier uit verschillende blokjes.
Ook de blaadjes, takjes en paddenstoelen zijn met verschillende  stansen van diverse merken gemaakt o.a. Marianne Design. De baadjes zijn gestanst uit craftkarton dat ik bewerkt heb met Destress Inkt.
De gestanste tekst is van Joy.
De gestempelde tekst van Leane Creatief.
Verder heb ik of wat besjes gemaakt met een rode perlenpen.
De digi is van Meljen's  design en ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch van MHH


Oh ja, ik heb ontdekt dat het deel in de taakbalk (naast de tekstgrootte) op normaal moet staan.
Die keer dat er  bij mij met typen steeds een regel overgeslagen werd, sprong dit steeds op paragraaf.
Waardoor weet ik niet, maar dat was dus de oorzaak.
Misschien hebben jullie daar ook wat aan.

---------------

Challenge:

---------------------------------
Met deze kaart heb ik een topplaats gekregen bij MHH #26




20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herfstkaart heb je met de sketch gemakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart heb je volgens de sketch gemaakt Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitvoering van de mooie sketch Wies. Erg mooi ook hoe je alles op het bruin gemat hebt.
    Die tip klopt Wies, ik pas hem ook toe en zo word alles weer netjes...de nieuwe blogger werkt niet slecht nu.
    Ik heb hem zolang ik kon op oude versie gezet maar sinds afgelopen week moest ik er dan toch aan geloven.
    Maar het valt mee, ik denk dat de meeste fouten eruit zijn gehaald....Een fijne avond verder en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje en fijne accentjes met warme kleuren !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooie herfstkaart gemaakt met de leuke sketch. Klopt inderdaad dat deze op normaal moet staan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Most beautiful designed creation, the colours are stunning. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje is het Wies met de sketch.
    Ik had het ook gelezen inderdaad. Je moet wel elke keer bij een nieuw bericht dat opnieuw instellen, hij slaat dat niet op (bij mij in ieder geval)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldige kaart.
    Lief stempeltje en een mooie herfstafwerking.
    Prachtige kleuren.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a cute image and lovely seasonal card, many thanks for joining in my Autumnal theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk jouw kaartje en wat een leuke afbeelding! Fijn dat je meedoet met DCL, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig komen de muizen hier niet uit de lucht vallen (al denk je soms van wel) Mooi herfst kaartje met deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja je moet echt oppassen buiten met die vallende eikels, het doet best zeer als je ze op je hoofd krijgt. Dwarrelende blaadjes met muizen eraan heb ik nog niet kunnen ontdekken al lijkt me dat best een leuk gezicht. Heel leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A great creation - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende uitwerking van de sketch Wies.
    Leuk dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is adorable! Thank you for entering our challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kaart met deze schattige muis.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje, met mooie groepjes bladeren/paddenstoelen en een heel lief bosdiertje. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke herfstkaart Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...