Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 6 september 2020

Gast designer reminder MHH challenge #25 Meer dan 1 vouw

Omdat ik in de Top 3 stond van Challenge #23 mocht ik Gast Designer zijn voor de challenge van deze maand. Het  thema is meer dan 1 vouw. Zoals jullie weten vind ik het altijd leuk om nieuwe kaartmodellen uit te proberen, en dus ook kaarten met meer dan 1 vouw.
Nu zag ik  een leuke kaart op het blog van  Dawn met een Floating Gate Fold Card. je vindt de kaart HIER.

Dit is mijn exemplaar met uiltjes.
De basis is een wit stuk A5 karton.
Verder heb ik donkerblauw karton, een ronde hoekpons,
DP van Craft Sensations, randjes van Dutch Crafts en een digi van Bugaboo gebruikt.
Het papier heb ik met een geel Derwent potlood bewerkt (vind ik beter passen bij het uiltje) en ook de digi is met Derwent potloden ingekleurd.
De kaart kan gesloten worden met een gestrikt lintje.

Aan de binnenkant de twee pop up delen met hetzelfde DP als aan de voorkant.
De uiltje (gevonden op Pinterest) zijn ingekleurd met Derwent potloden.
Hoekjes van Dutch Crafts.
Bloemetjes geponst met een perlgel hartje.
Tekst gestempeld.

11 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Wies. Enig met die oppoppende uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die pop-up plaatjes aan de binnenkant.
    Mooi kaartje Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk joh!!
    Bedankt voor het linkje, ik zat net te denken, ik wil weer eens een kaart maken met een klein pop up gedeelte, zoiets als dit dus😁.
    Wat een leuke uitjes heb je gevonden.
    Mooie kleuren heeft de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en weg was m’n tekst weer, opnieuw....
    wauw Wies wat een mooie creatie. De uiltjes zijn ook zo gaaf.
    Ik maakte dit model een tijd terug ook maar de pop-ups gingen niet zo soepel bij mij, ik denk dat ik te dik papier gebruikt heb...Misschien eens een keer opnieuw doen. Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous image and gorgeous fold.....my text keeps going off to and have to start again....grrrrr blogger. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart met die leuke pop-ups aan de binnenkant Wies. Mooi om het uiltjesthema door te trekken en dank je wel voor de link, zeker leuk om ook eens te proberen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk zeg deze uiltjeskaart, knap gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt uilgepakt Wies! :)
    Heel erg mooie kaart. Ik ga het ook een keer proberen. Ik hou wel van aparte kaarten:)
    De uiltjes zijn super.
    Leuk gedaan Wies!
    Lieve groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, genoeg vouwen en veel te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje Wies, zo leuk de uiltjes!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...