Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 12 maart 2020

Verjaardagskaart

Vandaag is één van onze kleinzoons jarig. Hij is alweer 17 geworden.
De kaart heeft hij al ontvangen, dus kan ik hem wel laten zien.

 Papier uit een oud blokje.
Digi van Bugaboo ingekleurd met Derwent potloden
Tekststempel
splitpennen aan voor-en achterkant voor de sluiting met een touwtje
 Stansen van ik dacht Joy, Boekenvoordeel en Action
De splitpennen heb ik beplakt met een stukje blauw papier.
Een opgevouwen middendeel.
Het uitgevouwen middendeel.
Naam (Memory Box)
Cijfer (Ali)
-------------
Op het blog van Jenine kun je de werkwijze van deze kaart vinden.
Challenge:
Colour Crazy #9 ATG

Met deze kaart ben ik een spotlight winner geworden bij Morgan’s Art World #3


14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon Wies..en je heb wel een heel mooi kaartje gemaakt voor hem ....met een verrassende binnenkant
    Het leuke stempeltje op de voorkant is heel herkenbaar...zo zit onze kleinzoon ook heel vaak te gamen....TE veel vind ik ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Wies! Gefeliciteerc met je kleinzoon,hij zal de kaart wel heel mooi gevonden hebben!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleinzoon, Wies. En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt. Die is vast en zeker in de smaak gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kleinzoon Wies. Wat een geweldig leuke kaart heb je voor hem gemaakt. Prachtig model.leuke kleuren en grappig afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a fabulous card! Perfect image for a grandson, and such a surprising centre. He must have loved this!! Thanks so much for sharing it with us at Morgan's Artworld
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, toepasselijke kaart voor die leeftijd. de binnenkant is een verrassing!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Wies, wat een gave kaart voor Jan! Superleuk model. Je hebt er echt werk van gemaakt voor jullie kleinzoon.
    Ook je kerstkaart hieronder is prachtig. Ik ben nog bezig met de kerstronde en jij was sneller ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan! Gefeliciteerd met jullie kleinzoon! Hele leuke kaart voor deze, niet altijd makkelijke wat kaarten betreft, leeftijd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart voor je kleinzoon. Een leuk model en ook een leuke digi. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Cute Card Thursday. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wies.
    Bedankt voor het kaartje wat ook kreeg voor mijn 50ste verjaardag!!
    Ben er blij mee.
    Ze hangen allemaal in mijn kamer, kan ik er nog lang van genieten.
    Oh ja, en ik ben volger geworden, zie veel leuke dingen op je blog, nu hoef ik niks meer te missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die heeft je jarige kleinzoon vast erg mooi gevonden.
    Leuk gemaakt wies en een heel leuk plaatje ook.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon. Prachtige kaart heb je voor hem gemaakt met een leuke/grappige digi. Mooie binnenkant ook.
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    Fabulous that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great design. This is just so beautiful. Nice work here.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...