Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 12 maart 2020

Kerstkaarten 2020- 15

De wekelijkse kerstkaart!
Deze kaart heb ik gemaakt in het kader van mijn persoonlijke challenge: Oude papierblokjes opmaken.
Ik moet zeggen dat het redelijk lukt, al zit er ook wel papier tussen waar ik niet zo goed raad mee weet. Niet mooi, verkeerde kleur e.d. Hebben jullie dat ook wel? Ik hoor graag wat jullie doen met zulke papiertjes.

Deze kaart is gemaakt van craftkarton.
Vierkant uit het midden van de kaart gestanst (Crealies)
Van het DP een kleiner vierkant gestanst en hier weer een groter vierkant uitgestanst dan uit het craftkarton.
Dit kader op de voorkant geplakt.
Aan de binnenkant ook een kader van hetzelfde DP geplakt. Alles met een witte gelpen bewerkt .
Aan de voorkant ook de sterren op het papier wit omlijnt.
In het midden een kleine vierkant met daarop een gestempelde ster (Kars)
De ster omrand met een witte gelpen.
Dit vierkantje verhoogd opgeplakt met 3D plakkertjes
Hier zie je de binnenkant van de kaart.

Challenge:


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Wies. Leuk dat kader aan de voorkant. Mooi streven om papierblokjes op te maken. Ik gebruik "onbruikbare" papiertjes vaak als klad bij het vouwen van nieuwe modellen of combineer stukjes ervan.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart met al die laagjes en kadertjes!
    Ik heb onlangs een aantal papierblokken wat uitgezuiverd. Heb nu een stapel 'kladpapier', zoals Miranda hierboven zegt, om eens iets uit te proberen, ...
    Kan nog voor jaren weg, net zoals de meeste mensen denk ik...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, Wies! Knap gedaan met je oude papiertjes.
    Ik geef soms papier door, of ik gebruik de witte achterkant.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi streven Wies , oude papierblokjes opmaken...
    Nou dan ben ik nog wel even bezig !
    Jouw kaart is in ieder geval weer erg leuk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Wies, goed idee om het zo weg te werken. Ik heb ook nog papier liggen waar ik van denk help! Ze liggen hier nog op een stapeltje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wies, wat een leuke kaart, en japapier blokjes met velletjes die je niet gebruikt, hebben we hier ook, vaak blijven ze erin zitten...wachten tot de dag dat we een TOP idee ermee krijgen...

    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat heb je prachtig gedaan Wies, heel leuk idee met dat kader ! Ja, ik weet vaak ook niet welk papier te gebruiken of te combineren. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge and 12 months of Christmas cards link up. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is FABulous! Thanks so much for sharing with us in the Merry Little Christmas Challenge Blog's March Anything Christmas Goes challenge! We hope you visit us often!
    Hugs,
    Leslie, MLCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful - love the way the design shows through the aperture.

    Thanks for joining us at the 12 Months of Christmas.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...