Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 9 maart 2020

Kaart van 2016 gelift.

Op het challengeblog van Angela MHH is er nu een challenge om een eigen kaart ouder dan 2 jaar te liften.
Ik was er nog niet aan toegekomen, maar gisteren is het toch gelukt om een kaart van mezelf te liften.
Ik ben nl. wat door mijn mannenkaarten  heen en bedacht dat ik wel een liftkaart voor een man kon maken. Zo gedacht zo gedaan.
Dit is de mannenkaart geworden 
Papier van Craft Sensations.
Zilverkleurig Washi tape.
Sterren (Boekenvoordeel)
Digi ingekleurd met Derwent potloden.


En dit is de kaart (5 juli 2016) van die ik gelift heb.


Challenge:

Met deze mannenkaart sta ik in de top 5 van MHH #19

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk om hetzelfde idee zo verschillend te zien. stoere kaart heb je nu gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super design and such an adorable card.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Wies je gelifte kaart .een hek mooie stoere. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lift heb je gemaakt Wies, altijd handig mannenkaarten op voorraad te hebben,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuke lift Wies,stoere mannenkaart tegenover het oude babykaartje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Wies. Ook je kaartje van gisteren ziet er heel mooi uit.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ook nog niet aan toe gekomen, wat een leuke challenge hè! Je hebt je eigen kaart heel erg mooi gelift van lief naar stoer, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Wies! Ook ik moet nog uitvoeren. Wel een kaart uit gezocht, maar nu nog afmaken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt! Grappig, 2 hele andere kaarten zo geworden, beiden erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww wat een super coole mannenkaart Wies..... en een geweldige lift!
    Gezellig dat je weer meedoet bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The bike and the stars go so well together
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super masculine card!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...