Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 21 maart 2020

Klaproos

Deze week ben ik flink aan het inkleuren van klaprozen en zonnebloemen geweest.
Hiermee heb ik deze kaart gemaakt. De andere kaarten zal ik later nog laten zien wanneer ze hun bestemming hebben bereikt.


Papier uit een blokje van Craft Sensations.
Cirkels van Nellie Snellen.
Klaproos ingekleurd met Derwent potloden.
Perlgel en plakparels.
Ik heb er nog geen tekst opgeplakt, dan kan ik de kaart nog voor verschillende gelegenheden gebruiken.
Sketch van Cheerful Sketches

Challenge:

En met deze kaart van 9 maart

sta ik in de top 5 van de liftchallenge van  MHH #19
en mag ik voor challenge #21 GDT'er zijn.
Erg leuk natuurlijk.

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart wies met de leuke klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie klaproos op je kaart, Wies.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klaprozen zijn zo mooi en jij hebt een prachtige klaproos ingekleurd op je mooie kaart Wies. Gefeliciteerd met je toppertje, zeker verdiend. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card and most gorgeous stamp...love the papers and colouring..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig, geen tekst, dat kan later nog, als je weet voor wie die is.
    Ik vind dat er alles bij kan, gefeliciteerd, maar ook sterke of denk aan je, of hallo lente.....
    Je gaat het vast gauw gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi kaartje Wies en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, Wies. Ik vind klaprozen mooie bloemen. Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
      xxx Margreet DT

      Verwijderen
  8. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    Fabulous that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful card Wies, such a pretty poppy.
    Congratulations on your win.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wies! Je hebt die klaproos supermooi ingekleurd. En de sketch is op deze manier ook heel goed te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Wies!
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurwerk Wies, je hebt de sketch heel leuk gebruikt en super dat je in de prijzen viel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Wies, leuk ingekleurde klaproos, bedankt voor het mee doen aan de challenge van Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your super cute card and love the flower.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card, thank for sharing it with us at the Colour Crazy Craft Challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nive cards. Thank you for joining us at the Corrossive challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...