Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 29 juli 2019

Zomerlift #4 bij Marfien

Dit is alweer de vierde Zomerlift bij Marfien.
De te liften kaart is van Marjan en de opdracht is  nu een beterschapskaart.
Deze keer vond ik het wat lastiger om de kaart te liften.
Maar dit is het uiteindelijke resultaat:
Ik ben weer bezig geweest met papier uit een oud blokje.
Het randje is een stans van Marianne Design.
Met een liniaal gaatjes langs de randen geprikt en met de hand gestikt.
Cirkels van Crealies
Vlinders van de Action.
Tekst stempel van Craft Emotions


De te liften kaart van Marjan
liftchallenge 35

7 opmerkingen:

  1. Een mooie liftkaart Wies.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik herken het papier ;-) mooie lift en dan ook nog met de hand een stikrandje, petje af.
    Vond het afgelopen week iets te warm om ook nog de naaimachine tevoorschijn te halen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je deze lastig vond, hoor. Het is een oudje, zeg! En dat je dan ook nog dat stikrandje maakte vind ik top. Mooie lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien voor jou lastig, maar hij is heel goed gelukt. Het is een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat je deze lift lastig vond, is je kaart toch erg mooi gelukt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...