Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 11 juli 2019

Kerstkaarten 2019 - 27

Voor ik het vergeet: "Welkom Sarah" Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en volger bent geworden. Ik heb jouw blog opgezocht en ben jou ook gaan volgen.
Altijd leuk om bij elkaar ideeën op te doen.
-------------
Deze week geen kerstkaart gemaakt, maar ik heb er nog een paar niet laten zien op mijn blog.
Dit is er eentje voor de vorige challenge van FB groep Be-Challenged.
De rondjes zijn allemaal gemaakt met mallen van Crealies.
Ik heb craftkarton en kerstkarton ((Action) gebruikt
De lantaren, poinsettia's en takjes zijn van Marianne Design.
Verder nog een tekstdigi en een strik opgeplakt.

Challenge:
52 Weeks to Christmas week 28
12 Months of Christmas linkup #55
CHCC #445
MLCCB #12
The Holly and Ivy CC #52

18 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd met al die cirkels!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk en mooi Wies !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    wat een leuk model, volgens mij van Be Challenged. Enig! Is weer eens wta anders dan anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi geworden Wies! Vind het model ook leuk, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk Wies met al die cirkels,
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie cirkel kerstkaart Wies, leuk met de lampion en de gave strik,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha kijk hier is jouw kerstcreatie met het Be Challenged patroontje...heel erg leuk gemaakt Wies...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gemaakt Wies, leuk om er een kerstkrans van te maken!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkrans heb je zo gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart heb je gemaakt leuk die krans
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige kaart, heel leuk idee met die cirkels en super versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door omstandigheden reageer ik een dagje later...
    Leuke krans, Wies! Ziet er heel mooi uit. Leuk met al die cirkels!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is fabulous Wies, lovely papers and great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee met die cirkels! Heel leuk gedaan en fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute!!! Thank you for joining us at MLCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...