Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 25 juli 2019

Kerstkaarten 2019 - 30

Ik zit nu binnen achter de laptop om mijn wekelijkse kerstkaart te plaatsen.
Buiten vind ik het gewoon nog te warm.
Vandaag heb ik 's morgens en 's middags gewerkt. Het is allemaal gelukt in een wat lager tempo en met  een flinke slok water tussendoor.
Op de fiets naar huis was het  te doen zolang ik fietsen kon, maar wachten bij een stoplicht in die hitte was wel afzien.
Maar het is allemaal weer gelukt en toen heerlijk thuis even uitpuffen met een groot glas water in  een lekker koele (26,5 °C)  in de woonkamer.
Buiten is het nu 38,6 ° C en het wordt zelfs nu nog warmer.

Maar nu de kerstkaart van deze week.
Ik heb hem gemaakt met de sketch van Creative Sketchy Girls.
Papier uit een blokje van de Acton
Rood karton geëmbost Marianne Design)
Kerststerren Marianne Design
Hulst Marianne Design
Plaatje van  Joy
Tekststicker
Sketch

Challenge:
-----------------------
En met deze kerstkaart ben ik één van de favorieten geworden bij
Erg leuk natuurlijk.

21 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart, Wies.
    En gefeliciteerd met je favorietenkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtgie kaart Wies. Erg leuk gemaakt volgens de schets. Goed blijven drinken belangrijk ... ook niet te veel... hier is het ook goed warm. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, heel mooi plaatje, en zo mooi versierd ! Proficiat met je toppertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sfeervolle kaart !
    Congrats met je toppertje !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met deze sketch, ben er ook mee bezig geweest. In onze woonkamer was het 31 graden, echt vies warm, voor mij mag het morgen vriezen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful work Weis, the design and colours are gorgeous.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker is het warm. Nu is het nog 25 graden...nog even afzien. Bij jou is het binnen net als bij mij, lekker koel, terwijl ik er niet aan moet denken dat ik dat normaal in huis zou hebben..
    Je kerstkaart is superleuk met dat plaatje.
    En altijd leuk als je kaart gekozen wordt tot favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, fietsen valt niet mee, of liever gezegd: afstappen/stil staan... Maar rustig aan. Ongelooflijk inderdaad dat je bij een temperatuur van 26+ binnen voelt dat het lekker koel is :-D, zal nog wel even duren voor die warmte weer uit huis weg is.
    Je hebt een heel erg mooi kaartje, mooi papier, leuke afbeelding. En gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Wies je kerstkaart.

    Groetjes,
    Yvonne
    DT 52 wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi kaartje met dat lieve paard.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Een mooi kaartje met sneeuw zie ik nog op de achtergrond! Heerlijk! Fijn dat je met deze warmte nog meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb vakantie (oh nee, ben nu pensionado) en heb dus respect voor de werkenden onder ons met dit weer! Mooie kaart maakte je met dat "kerst"paard en de bijpassende versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Wies
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke kerstkaart met het mooie paard Wies! Hartelijk gefeliciteerd met je mooie tuesday sketch!
    Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Wies! Als paardenliefhebster geniet ik ook wel van de foto! Gefeliciteerd met je geplaatste kaart! Hopelijk zakt de extreme hitte snel, ik zie persoonlijk inmiddels wel naar de kerst uit, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beautiful card Wies, a fabulous image and great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi

    Stunning card

    thanks for joining us at CHCC

    Hugs Lisbeth & Claudia

    http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaarten, vooral jouw 'favorietenkaart' is echt top!
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely Christmas card with the horse!
    Thanks for sharing with 12 Months of Christmas Link Up!

    SUSAN DT

    DT for The 12 Months of Christmas Link Up!
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super toffe kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Amazing card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...