Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 5 juli 2019

Driemaster

Welkom Linda. Erg leuk datje mijn blog bent gaan volgen. Ik heb jouw blog ook opgezocht. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Het plaatje van de driemaster had ik in mijn map met afbeeldingen zitten. Toen ik de nieuwe challenge van De Egel zag wist ik dat ik een mannenkaart met deze afbeelding wilde maken.
Het werken met een sketch vind ik sowieso altijd leuk en een mannenkaart kan ik ook wel weer gebruiken voor in mijn voorraad.
Dus ben ik aan de slag gegaan.


Twee hoeken van de kaart heb ik met behulp van een mal afgerond.
Papier uit een blokje van Craft Sensations.
Touw van Marianne Design dubbel  uitgestanst en in elkaar verweven.
Banner van Studio Light
Rondjes van Ali.
De randen allemaal met bruine Distress inkt bewerkt.
Sketch van De Egel

Challenge:


Met deze kaart sta ik in de Top 3 van Carlins kaartenparadijs
met verrassing vanwege het 1 jarig bestaan van dit challengeblog.

14 opmerkingen:

  1. Oo wat is hij leuk geworden Wies, een echte mooie mannenkaart! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfecte mannenkaart, Wies. Alles klopt eraan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Wies, prachtig plaatje erop en mooie kleurstelling.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mannenkaart Wies !
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij gaaf en wat ben je snel Wies. Heel mooi zoals je de kaart gemaakt hebt, dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere kaart, papier past goed bij het schip

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeee wat ben je snel en wat een gave kaart!! Ik vind de driemaster heel mooi, Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mannenkaartje!
    Je plaatje past perfect bij het designpapier, of anders om:)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt Wies.
    Ik vind zo'n mannenkaart ook wel leuk.
    Dit geeft een heerlijk zomers vakantiegevoel.
    De schets mooi gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful masculine card!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the three master ship. So glad you joined us at Morgan's Artworld Open Challenge.
    Arlene DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A fabulous masculine card, I thought the rope was "real" until I read it was a punch. Great design. Thank you so much for joining us in our Morgan's Artworld Open Challenge atMorgan's Artworld Open Challenge this week. We would love to see you again in our next challenge.

    Faith Morgans Artworld DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    Morgans Artworld
    morgansartworld.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...