Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 8 juli 2019

Zomerlift #1 mannenkaart

Door GerJanne haar bericht werd ik er op geattendeerd dat Marfien weer van start is gegaan met een Zomerlift challenge, net als vorig jaar.
De eerste challenge is vandaag van start gegaan.
Mijn werk thuis was gedaan, dus ben ik met de challenge aan de slag gegaan.
Voordeel is ook, dat ik weer een mannenkaart in voorraad heb. 

Papier uit verschillende blokjes van Craft Sensations.
Gereedschap :MariannenDesign
Middelste rand is geknipt van een oude riem.
Onderste rand is een stukje washi tape
Tekst gestempeld met een stempelset die ik gewonnen had bij CHCC (stempel van Hero Art)

De te liften kaart.

Challenge:


12 opmerkingen:

  1. Toffe mannenkaart, gaaf met de riem, wordt de kaart dan niet erg zwaar? Wel een leuk idee
    Fijn dat je weer meedoet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marfien. Het stukje riem is alleen het bovenste laagje, dat kon er zo afgetrokken worden. Valt dus mee met het gewicht.

      Verwijderen
  2. Hoi Wies,
    daar ben ik toch blij om, want het is zo;n leuk initiatief van Marfien. Zou jammer zijn als het onopgemerkt bleef. Hardstikke leuk, jouw enthousiasme. Net als je kaart. Ik vind hem geweldig!! De nieuwe challenge is ook bekend...we kunnen blijven liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat er zoveel enthousiasme is voor Mafiens zomerlift, dat vinden Cornelie en ik ook erg leuk! Mooie lift, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super card Wies, a fabulous masculine design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige mannenkaart! Leuk idee met de riem, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik kende je blog nog niet, maar via Marfien kom ik hier. Toffe mannenkaart, ik deed ook mee, maar de extra uitdaging deed ik niet ...
    Tot volgende week. Ik volg je nu.
    Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave mannenkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere mannenkaart wies, erg mooi!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gorgeous masculine card! Have a good day!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wies this is fabulous card for a man, great die cuts too. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie liftkaart Wies. Superleuk bedacht en gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...